Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

"HOT Cafe" kafejnīca

Jelgavas iela 6, (Saldus sporta komplekss), Saldus, Saldus nov., LV-3801
2Vērtējumu skaits
3Vidējais vērtējums
?Tavs vērtējums
Kvalitāte:2.5
Cena:3.5
Serviss:1.5
Atrašanās vieta:4.5
Lūdzu, ienāc, lai atstātu atsauksmi
Kristine Silina
Pirms 9 mēnešiem

Apmeklējām 15.07. Ap 16:00 Diezgan liela vilšanās gan ēdienā, gan vispārīgi. Tika teikts, ka jāgaida 30min, kas likās normāli, bet ēdienu saņēmām pēc 45min, bet bērna porcija tika sajaukta, kā vietā iedoti frī, atgriezu sajaukto porciju, lai saņemtu bērnam porciju, kopsummā bērns ēdienu gaidīja stundu, kas neliekas adekvāts laiks, ņemot vērā, ka nebija tik daudz klientu. Nageti vairs nav tik kvalitatīvi kā iepriekš, iepirkta lētākā versija. Ķiploku grauzdiņi ar sieru līdzņemšanai ir pagatavoti pavirši, siers un ķiploki laikam dikti žēl. Kopumā esam vīlušies ar pieredzi šeit, iesaku apmeklēt kādu citu ēdināšanas iestādi Saldū, kur ir daudz garšīgāk.

Sanija Mālniece
Pirms gada

04.12.2022. 14:30 Pasūtījām ar draudzeni vistas burgerus ar kartupeļiem un dzērienus, viens bija alkoholiskais, dokumentus nepārbaudīja, dzērienus atnesa ātri, bet pamatēdienu mēs gaidījām 50 minūtes. Pie mums oficiante nepienāca un nepabrīdināja, ka ēdiens būs ilgi jāgaida, kā to vienmēr dara brīžos, kad ēdiens jāgaida ilgāk. Vēlos pieminēt, ka kafejnīcā bija aizņemti tikai 2 galdiņi (neieskaitot mūsu), kuri savu pasūtīju saņēma laicīgi. Apēdot savu maltīti, kura tiešām bija garšīga devāmies pie vienas no oficiantēm pajautāt vai varam iegūt atlaidīti sakarā ar radušos situāciju, ka netikām brīdinātas par ilgo gaidīšanas laiku, uz ko viņa zem deguna, kaut ko murminādama, nokārusi galvu un skatīdamās uz letes virsmu atbildēja, ka var nelielu atlaidīti piešķirt, kura bija 40 eiro centu apmērā, bet tikai vienai! Sašutumā devāmies pie galdiņa, kur mums otra oficiante pajautāja vai viss kārtība, uz ko mēs atbildējām, ka nē un izstāstījām situāciju uz ko viņa izbrīnīdama atvainojās un sacīja, ka pavārīte uztaisīja “kiš-miš” ar mūsu ēdienu, bet mēs nesaprotam, vai tiešām ir tik grūti paziņot par to, ka pasūtījums ir aizkavējies un būs jāgaida ilgāk?! Ja mums tiktu tas paziņots, šāda atsauksme netiktu rakstīta, bet šāda attieksme pret klientiem nav pieņemama! Par gardo maltīti ieliku 1 zvaigznīti. Runājot ar draugiem un ģimenes locekļiem secinājām, ka šāda attieksme parsvarā vērsta pret bērniem un jauniešiem, jo tie neizsaka savas pretenzijas vai nezina kā jārīkojas šādās situācijas, un nezina savas tiesības vai arī baidās, tāpēc apkalpojošais personāls to izmanto! (Abas ar draudzeni esam jaunietes)

Saturs turpināsies pēc reklāmas