You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kā izvēlēties optimālu un efektīvu veikala iekārtojumu

Veikala iekārtojums, Photo by Sonder Quest on Unsplash

Veikala iekārtojums, Photo by Sonder Quest on Unsplash

Iekārtot veikalu vai tirdzniecības telpu varētu šķist tīrais nieks, tomēr, nonākot dažādo iekārtu un ražotāju virpulī, nudien var apjukt. Ja ar veikala iekārtojumu vēlamies ne tikai radīt patīkamu atmosfēru pircējiem, bet reprezentēt produkciju un veicināt savu apgrozījumu, nepietiks vien ar glīti piestiprinātiem siena plauktiem un lampiņu virteni virs ieejas durvīm. Būs jāiedziļinās krietni - sākot no kases galda, kur izmērs un funkcijas būtiski var atšķirties atkarībā no veikala specifikācijas un plānotā vidējā pirkuma apjoma un beidzot ar iekārtu tehnisko izpēti un izvēli. Protams, visefektīvāk ir šajā procesā piesaistīt zinošu nozares speciālistu, kas palīdzēs izvēlēties telpai, produkcijai un iespējām vispiemērotāko risinājumu.

Pirmais, kas jaunajam veikalniekam ir jāsaprot un jāizplāno – potenciālais produktu klāsts tirdzniecības vietā atbilstoši telpu iespējām. Tad var sākt plānot pašu iekārtojumu.

Produkcijai, kuras fizikālās prasības atbilst eksponēšanai istabas temperatūrā, vislabāk piemērotas būs tirdzniecības stelāžas, kas dod iespēju ne tikai efektīvi un radoši prezentēt produkciju, ļaujot klientam ieraudzīt preces sev vēlamā attālumā, bet ir arī praktiskas, jo ļauj izmantot pilnvērtīgi visu brīvo tirdzniecības platību dažādos salikumos.

Nopietnāka iedziļināšanās būs nepieciešama, izvēloties aukstuma vitrīnas un saldēšanas iekārtas. Aukstuma vitrīnas tiek izmantotas pārtikas produktu uzglabāšanai un eksponēšanai. Atkarībā no produktu specifikācijas, jāizvēlas atbilstoša izmēra un temperatūras iekārta.

Visizplatītākās ir tās vitrīnas, kas darbojas no +0°C līdz +6°C robežās, tajās klasiski tiek izvietoti ikdienas pārtikas produkti – piena produkti, gaļas izstrādājumi, salāti, pusfabrikāti utt. Iespējams izvēlēties gan vertikālas konstrukcijas vitrīnas, gan horizontālas – atkarībā no produkcijas specifikācijas un veikala telpu piemērotības.

Specializētas ir konditorejas vitrīnas, kas tiek aprīkotas ar papildu plauktiem un domātas to izstrādājumu eksponēšanai, kuru uzglabāšanas temperatūra noteikta robežās no +1°C līdz +12°C.

Teju ikkatrā pārtikas veikalā atrodas arī saldētie produkti, tāpēc arī saldēšanas iekārtu klasē izvēle ir gana liela un jāņem vērā gan praktiskie, gan tehniskie, gan estētiskie parametri. Klasiski esam pieraduši paņemt saldējumu vai saldētu picu no saldēšanas lādes, kas joprojām ir vispopulārākā šajā klasē, tomēr arī šajā kategorijā ir notikusi dizaina un funkcionalitātes attīstība, tāpēc ir vērts jautāt nozares profesionāļiem, kas palīdzēs tieši jūsu vajadzībām atrast piemērotāko un efektīvāko risinājumu.

Nozares speciālisti norāda, ka jāsaprot, ka vitrīna un produktu izvietojums tajā būs jūsu veikala seja, kas pratīs pastāstīt pircējam ne tikai par produkciju, bet arī par jums kā par vietu, kur rodas vēlme atriezties, tāpēc šobrīd ir pieejami daudzi radoši risinājumi vitrīnu oriģinalitātei, sākot ar pašu konstrukciju un beidzot ar individuāliem gaismas un krāsas risinājumiem.

Atceroties seno parunu, ka skopais maksā divreiz, tomēr ir vērts arī pārdomāt par augstas kvalitātes veikala aprīkojumu. Vidējais aukstumiekārtas dzīves cikls ir 10 gadi, bet īpaši augstas kvalitātes iekārtas kalpo pat 15 līdz 20 gadus.

Izvēloties savam veikalam piemērotu vitrīnu vai saldēšanas iekārtu, noteikti būs jāsaskaras ar tehniskiem lēmumiem. Izvēloties konkrētu aukstumiekārtu, būs jāņem vērā ne tikai plānotās produkcijas veids, bet arī tirdzniecības telpas plašums, jo būtisks būs fakts, kā konkrētajā iekārtā ir iebūvēta dzesēšanas ierīce – tas var ietekmēt gan iekārtas mūžu, gan elektroenerģijas patēriņu, gan temperatūru telpā – tātad mūsu un mūsu klientu pašsajūtu. Par aukstumiekārtu veidiem un tehniskajiem aspektiem, kas jāņem vērā, izvēloties iekārtu, esam rakstījuši iepriekš:

Veikala iekārtojums, Photo by Sonder Quest on Unsplash

Veikala iekārtojums, Photo by Sonder Quest on Unsplash

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas