You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Ķīseļa diēta

Ķīseļa diēta, Photo by Elle Hughes from Pexels

Ķīseļa diēta, Photo by Elle Hughes from Pexels

Ķīselis var būt ne tikai kā saldēdiena sastāvdaļa vai gards padzēriens, bet arī veids, kā notievēt, turklāt visai ātri! Lūk, kā ievērot ķīseļa diētu!

Kādos gadījumos dzert ķīseli?

Ķīseli nereti iesaka dzert ārsti, pie dažādām gremošanas sistēmas saslimšanām, un daudzos citos gadījumos, turklāt tas ir izcils, ja vēlies nomest pāris liekos kilogramus. Ķīselis satur maz kalorijas, rada sāta sajūtu, uzlabo gremošanas procesus, attīra organismu, izvadot no šlakvielām.

Atceries – arī ķīselis bez pievienota cukura satur dabīgo cukuru, kas ir augļos! Tādēļ, ja Tev ir cukura diabēts, iespējams, ka nemaz nedrīksti to dzert – aprunājies ar savu ārstu, lai noskaidrotu, vai vari šādu diētu ievērot un cik daudz ķīseli drīksti dzert!

Kā pagatavot ķīseli diētas ievērošanai?

Galvenā atšķirība, kas atšķir diētisku ķīseli no ierastā ķīseļa, ir cukura daudzums! Ķīseli diētai gatavo bez cukura!

Lai pagatavotu ķīseli, Tev nepieciešami vien žāvēti vai svaigi augļi vai ogas, ūdens un ciete. Uzvāri žāvētos augļus līdz tie kļūst mīksti, pievieno nedaudz aukstā ūdenī iemaisītu cieti. Cietes daudzums atkarīgs no tā, cik biezu ķīseli vēlies. Jo vairāk cietes, jo biezāks ķīselis. Ievērojot ķīseļa diētu, jāizdzer glāzi ķīseļa pusstundu pirms katras ēdienreizes. Vari veikt arī atslodzes dienas, aizstājot ēdienreizes tikai ar tevis gatavotu ķīseli bez pievienota cukura! Biezu ķīseli vari ēst ar pienu līdz rodas sāta sajūta.

Lasi arī:

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...