You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Plastiskie ķirurgi Ģīļi stāsta, kādos gadījumos atsaka klientiem

Plastikas ķirurgi, tēvs un dēls Jānis un Ansis Ģīļi, ne vienmēr ir vienisprātis ar klientiem par viņiem šķietamajiem “trūkumiem”. Jānis stāsta, ka viņš pie sevis kabinetā mēdz ar sevi spēlēt tādu kā rotaļu - vai tas, kas viņam iekritīs acīs arī būs konkrētā klienta sūdzība? "Tā noteiktā saruna ir daudz vieglāka, ja tas, ko es esmu ieraudzījis, ir arī tas, ko pacients uztver kā savu lielāko sāpi," viesojoties “STV Pirmā!” sarunu šovā “Kad viņas satiekas,” stāsta Jānis.

Nereti gadās pat nākties atrunāt konkrēto cilvēku no plastiskās operācijas. Ansis atklāja: "Katrā pieņemšanas dienā ir vismaz viens pacients, kuram saku, ka šī nav problēma, kuru ķirurģiski jāārstē. Ir cilvēki, kas atnāk ļoti jaunā vecumā, piemēram, ar mazliet noslīdējušiem plakstiņiem, un mēs sakām, lai pagaida varbūt gadus piecus, desmit, piecpadsmit. Nav jēga uztaisīt operāciju, noņemot divus milimetrus, ja pēc diviem gadiem būs tas pats"

Ansis atklāja, ka ar sieviešu vēlmēm krūšu plastiskajās operācijās ir līdzīgi: "Pie mums nāk arī sievietes ar pareizas formas, skaistām krūtīm, kas grib tikai “bišķiņ kaut ko”. Viņām mēs stāstām, ka bišķiņ var, taču riski ir tie paši, kad darot ļoti."

Zemāk skaties 1188 Play video, kurā ķirurgi stāsta arī par krūšu veselību un to, cik bieži daiļā dzimuma pārstāvēm vajadzētu tās pārbaudīt!

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas