You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Tet" ieviesis "balss uz tekstu" tehnoloģiju klientu apkalpošanā

TET. Foto: Edijs Pālens/LETA

TET. Foto: Edijs Pālens/LETA

Tehnoloģiju uzņēmums SIA "Tet" izstrādājis "balss uz tekstu" (speech-to-text) latviešu valodas risinājumu un ieviesis to klientu apkalpošanā, aģentūrai LETA pavēstīja "Tet" pārstāvji.

Kompānijā norāda, ka dažu mēnešu laikā jaunais rīks palīdzējis par 35% samazināt klusuma pauzes klientu sarunās ar "Tet" tehnisko dienestu, uzlabot navigāciju, instrukcijas, e-pastu šablonus un pasūtījuma piegādes izsekošanu e-veikala lapā, nodrošināt mutisko līgumu noslēgšanas procesa pārbaudi un precizitāti, kā arī identificēt virkni citu jomu, kur šo tehnoloģiju ir iespējams pielietot.

"Tet" mākslīgā intelekta pakalpojumu vadītāja Inese Zariņa norāda, ka rīka izveidē pavadītas vairāk nekā 3000 stundas.

Uzņēmumā aģentūrai LETA pavēstīja, ka balss uz tekstu rīks neprasīja būtiskas papildu investīcijas tehnoloģijās, jo "Tet" jau bija ieviesti vairāki nepieciešamie risinājumi, lai to attīstītu, bet galvenais ieguldījums bija tieši cilvēkstundas.

"Apmācot algoritmus, vispirms bija nepieciešams sagatavot izejas materiālus - audiofailus, un tajā procesā bija iesaistīti līdz 70 zvanu centra darbinieku. Pēc tam vajadzēja rīku pielāgot "Tet" iekšējām sistēmām, notestēt un tad varējām sākt aktīvi to lietot," norādīja uzņēmumā.

"Tet" klientu tehniskā atbalsta vadītājs Guntis Krīgens min, ka tehniskā atbalsta sarunas parasti ir ilgākās no sarunām kontaktu centros, jo to laikā nepieciešams gan veikt problēmas diagnostiku ar sistēmu palīdzību, gan arī nereti iesaistīt klientu darbību paveikšanā ar iekārtām klienta telpās. Vienlaikus gan no klienta, gan uzņēmuma perspektīvas ir būtiski, lai sarunas ilgums būtu iespējami īsāks, tostarp arī minimizēts klusumā pavadītais laiks.

Jau vēstīts, ka "Tet" koncerns 2021.gadā strādāja ar 253,253 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet koncerna peļņa samazinājās par 5,1% - līdz 28,852 miljoniem eiro.

"Tet" pieder valstij SIA "Publisko aktīvu pārvaldītājs "Possessor"" personā (51%) un telekomunikāciju kompānijas Zviedrijas "Telia Company" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%). "Tet" pieder arī 23% SIA "Latvijas mobilais telefons" kapitāldaļu.

TET. Foto: Edijs Pālens/LETA

TET. Foto: Edijs Pālens/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar advices

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas