5 ieteikumi, ko ņemt vērā izvēloties pārvākšanās servisu

Pārvācoties no punkta A uz punktu B, vienalga vai tā būtu pārvākšanās no dzīvokļa uz māju, vai no biroja Rīgā uz ofisa telpām Pierīgā, svarīgi ir saplānot procesu un ieplānot laiku operatīvajām darbībām – iesaistīto informēšanai, mantu šķirošanai un krāmēšanai, pareizā laika izvēlei, u.c. Tā kā pārvākšanās rada stresu, svarīgi izvēlēties labāko pārvākšanās servisu uz kuru varēsi paļauties un kurš nodrošinās labāko servisu.

Pārvākšanās serviss “Komanda 24” dalās ar 5 ieteikumiem, kam jāpievērš uzmanība, izvēloties pārvākšanās servisu.

1.       Izpēti vairākus pārvākšanās servisus

Jāsāk ar izvēlēto pārvākšanās servisu izpēti – pameklē atsauksmes un darba vēsturi. Pārliecinies, ka uzņēmums ir reģistrēts un piedāvā apdrošināt pārvadājamo kravu. Noskaidro paziņu un draugu vidū, kuru pārvākšanās servisu izmantojuši viņi. Derīgi ir ievākt informāciju arī sociālajos medijos.

2.       Noskaidro kāda ir pārvākšanās servisa līdzšinējā pieredze

Uzzini kāda ir servisa pieredze pārvadājot mēbeles un tehniku, kā arī cik gadus uzņēmums darbojas šajā nozarē. Jo lielāka pieredze, jo kvalitatīvāks būs saņemtais pakalpojums.

3.       Novērtē pirmo saziņu

Sazvanies ar potenciālajiem pārvākšanās servisiem un aprunājies par pakalpojumu. Pavēro, cik laipni atbild operators, vai uzdod precizējošus jautājumus, vai ir pacietīgs. Attieksme pret klientiem ir svarīgs faktors pārvākšanās servisa izvēlē. Neviens nevēlas sadarboties ar nepieklājīgu vai īgnu uzņēmumu.

4.       Pārliecinies, ka iegūsi nepieciešamo palīdzību un atbalstu no pārvākšanās servisa

Sarunas laikā uzdod daudz precizējošus jautājumus, kas tev ir svarīgi. Noskaidro, vai mantas jāsakravā pašam, vai to var izdarīt pārvākšanās servisa darbinieki. Cik ilgi jāgaida, lai saņemtu pakalpojumu, vai būs cilvēki, kas palīdzēs iekraut mantas, vai mantas tiks izkrāmētas jaunajā lokācijā u.t.t. Visas šīs nianses ir noteicošas, kad runa ir par kvalitatīva pakalpojuma saņemšanu!

5.       Saproti, kas veido izmaksas

Nepārmaksā un nemaksā, ja nezini par ko nauda tiek atdota. Palūdz servisa darbiniekiem sastādīt tāmi ar aptuvenajām izmaksām, ja nepieciešams, lūdz to izvērst detalizētāk, lai būtu skaidrs par ko tieši atdot naudu. Iespējams, pēc tāmes saņemšanas, būs iespējams optimizēt cenas, piemēram, ja nesīsi mantas pats, cena būs mazāka.

Pārvākšanās serviss “Komanda 24” iesaka – vienmēr rūpīgi izanalizēt pārvākšanās uzņēmumu piedāvājumu, pieredzi un cenas, lai galu galā tiktu saņemts vajadzīgais pakalpojums par maksimāli labāko cenu!