5 tendences, ko Tev vajadzētu izvērtēt, plānojot mārketingu

Dators, Google, Mārketings. Photo by Caio from Pexels

Digitālā mārketinga ainava strauji mainās. Vēl nesen ikviens varēja ievietot ziņu Facebook un priecāties par sasniegtajiem klientiem. Tagad, kā zināms, daudzas lietas vairs nestrādā, kā senāk – dabiski sasniegt klientus vienkārši ar ziņas ielikšanu šodien ir ļoti grūti.

Turklāt nepārtraukti mainās tehnoloģijas, kas ir pieejamas biznesam. Mainās algoritmi interneta meklētājos. Mainās arī Tavu klientu paradumi – Tavi klienti vairs neatrodas vienuviet – katrs no tiem lieto citus sociālos tīklus, katram ir atšķirīgs komunikācijas veids. Ir cilvēki ,kas labprāt atbild uz telefona zvaniem, bet nelasa īsziņas, citi visu informāciju iegūst tikai digitāli, vēl kāds mīl lasīt, pētīt un meklēt visu pats…

Ir skaidrs, ka vienlaikus atrasties visās vietās, kur ir klienti, mazam biznesam bar nebūt pa kabatai – jo vairāk svarīgi ir sekot pieejamajiem risinājumiem un izvērtēt, kas no tā šobrīd tiek plašāk lietots un kas Tavam biznesam var palīdzēt. Pareizo instrumentu izvēle viennozīmīgi var palīdzēt – citiem vārdiem sakot – pārdomā savu mārketinga stratēģiju.

Šeit ir piecas pieaugošās tendences digitālā mārketinga telpā, kuras varat sākt izmantot jau tagad.

1.       Video formāta izmantošana – joprojām aug. Izplatot informāciju digitālajā vidē par sevi video formātā, klientus varēsi sasniegt daudz vieglāk.

Turklāt, ne vienmēr ir nepieciešams tieši filmēt – nereti pietiek arī ar kustīgu, grafisku ziņojumu jeb video grafiku., ar kuru vari kļūt pamanāms krietni ātrāk nekā ar nekustīgām bildēm.

2.       E-pasta mārketings - tas viennozīmīgi nav jauns mārketinga rīks, tomēr joprojām ļoti efektīvs klientu sasniegšanai, īpaši biznesa segmentā.

3.       Internetā pieejamais saturs par tevi un taviem pakalpojumiem  - un, jā – mēs runājam par interneta vidi, nevis tikai par tava uzņēmuma mājaslapu. Ja tava mājaslapa ir vienīgais avots, kur par tevi ir atrodamas kādas ziņas, bet interneta vidē nekādu ārēju avotu nav – tas neraisa milzu uztcamību. Tādēļ noteikti parūpējies, lai par Tevi rakstītu arī citi interneta mediji, lai saites no citiem portāliem vestu pie tevis.

4.       Čatboti un robotzvani turpina uzvaras gājienu. Jā, lai gan sākotnēji var likties, ka tērzēt ar robotu vai saņemt automātisku ziņu var būt ir mulsinoši, tomēr arvien vairāk uzņēmumu izmanto šos risinājumus, jo tā ir lētāk un efektīvāk. Turklāt arī paši klienti ir jau pieraduši pie automātisku atgādinājumu saņemšanas un daudzi labprātāk reaģē tieši uz šādām ziņām (piemēram, saņemot atgādinājumu par neapmaksātu rēķinu), nevis uz personalizētu zvanu, kad mulsumu rada taisnošanās mirklis.

5.       Responsīva, mūsdienīga mājaslapa, kas pielāgojas dažādiem ekrāniem. Lai gan tas šķiet pašsaprotami, tomēr daudzi uzņēmumi joprojām cer, ka sociālie tīkli var aizstāt mājaslapu, kamēr citi joprojām turpina uzturēt vecas lapas, kas mobilajās ierīcēs nav salasāmas. Šāda pieeja ar katru mēnesi palīdz Jums nonākt arvien zemākās pozīcijās Google meklētājā. Tādēļ, ja neesi vēl pieķēries savas lapas izveidošanai vai pilnveidei – ir pēdējais laiks to darīt.

Protams, ka visus augstāk minētos veidus ir lieliski izmantot un kombinēt tos arī ar dažādām reklāmas kampaņām Google, Facebook, Youtube, ja budžets to atļauj. Bet galvenais ir nestāvēt uz vietas, nepalikt tajā līmenī, kāds bija vairākus gadus atpakaļ. Klienti mainās, tehnoloģijas mainās un prieks, ka arī uzņēmumi nestāv uz vietas. Droši sazinies ar mums – mēs tev pastāstīsim vairāk! Raksti mums info@1188.lv.

Arī 1188.lv pakalpojumi un piedāvātie risinājumi nepārtraukti attīstās, tādēļ būsim priecīgi dalīties pieredzē un palīdzēt arī citiem sasniegt savus klientus!