5 tipiskas kļūdas, veidojot saturu digitālā vidē

unsplash.com

1.Mājaslapā esošais saturs neatbilst interneta prasībām

 Lai gan veids, kā meklētājprogrammas nolasa interneta tekstus un saturu, arvien vairāk līdzinās cilvēku lasīšanas principiem, tomēr, veidojot saturu internetam ir jāpiedomā pie specifiskām niansēm, struktūras, atslēgvārdiem, formatējuma u.c.
Pretējā gadījumā var sanākt, ka jūs esat radījis burvīgu mājaslapu, izveidojis skaistus un interesantus tekstus, taču interneta meklētājprogrammas to nespēj nolasīt.

2.Pārāk sarežģīti, mērķauditorijai nepiemēroti teksti

 Rakstot tekstu, ir svarīgi apzināties, kāds būs tā mērķis, kāds būs tā lasītājs. Dažkārt uzņēmums ir izcils profesionālis savā jomā un skaidro dažādus specifiskus jautājumus zinātniskā vai tehniskā valodā, taču vienkāršam interneta lietotājam, šo valodu būs grūti uztvert.
Pieredze liecina, ka ļoti labs variants šādā gadījumā ir šo sarežģīto stāstījumu vai tekstu nodot kādam, kurš, savukārt, ir eksperts digitālajā pasaulē, pārzina interneta lietotāju lasīšanas paradumus un spēj pielāgot tekstu Tavas mērķauditorijas vajadzībām, padarot to lasītājiem draudzīgu un viegli uztveramu.

3.Saturs netiek atjaunots regulāri

 Gan lasītāji, gan interneta meklētājprogrammas un sociālie tīkli mīl svaigu un aktuālu saturu. Šai ziņā nevar ilgi gulēt uz lauriem, jo, ja saturu ilgstoši neatjaunosi – tad pienāks brīdis, kad tas nespēs konkurēt ar citu – svaigāku un aktuālāku un tā reitingi kritīsies. Tādēļ ir svarīgi laiku pa laikam informāciju atjaunot, papildināt. Ja pašam nav laika vai trūkst ideju jaunam stāstam, droši vari sazināties ar mums – mēs noteikti atradīsim, ko ieteikt.

4.Saturs veidots haotiski 

 Arvien apgūstot jaunus interneta kanālus, caur kuriem komunicējam ar saviem klientiem, reizēm rodas problēmas ar to pārvaldīšanu, jo saturs atrodas dažādās vidēs - sociālo tīklu profili, mājaslapa, publikācijas, reklāmas u.c.
 Ja vien uzņēmumā nav darbinieka, kas apzināti uztur un rūpējas par visiem šiem kanāliem, tad agrāk vai vēlāk iestājas situācija, kad rodas problēmas ar vienotas informācijas uzturēšanu visās vietās.
 Tas viennozīmīgi nerada to labāko priekšstatu un var mulsināt arī tavus klientus – pretrunīga publiskā informācija nerada pārliecinoši uzticamu priekšstatu par uzņēmumu.
 Darbu ar vienotu komunikāciju internetā ļoti atvieglo, ja informācijas uzturēšanu nodrošina kāds konkrēts darbinieks vai pakalpojumu sniedzējs, kurš pārzina vietnes, kurās jāizlabo un jāaktualizē visa info par tavu uzņēmumu.

5.Esošais saturs netiek popularizēts pietiekami plašai auditorijai
Ir žēl noskatīties, cik bieži labs, kvalitatīvs saturs paliek pieejams šaurai auditorijai, cik daudz ir tādu pakalpojumu, par kuriem cilvēki pat neiedomājas un nekad neuzduras šai mājaslapai interneta vidē. Ja Tu raksti blogu, uzturi mājaslapu vai esi sagatavojis lielisku video par saviem pakalpojumiem, tad liec saturam strādāt tavā labā – rādi to pēc iespējas plašākai auditorijai! Tāds taču ir digitālā satura darbs, vai ne?

1.Parūpējies par saitēm uz Tavu mājaslapu, uz rakstiem - parūpējies, lai uz tiem vestu saites no citiem portāliem, tādējādi piesaistot papildus auditoriju
2.Ievieto Video savā mājaslapā, noteikti padomā arī par Youtube reklāmu – tā ir iespēja parādīt sevi plašai auditorijai par ļoti simbolisku cenu.

Ja vēlies uzzināt par iespējām savu pakalpojumu popularizēšanai digitālajā vidē, sazinies ar mums, mēs pastāstīsim vairāk! Mēs ar prieku sniegsim mūsu lasītājiem noderīgu un interesantu saturu, kas pastāsta par uzņēmumiem un to pakalpojumiem. 1188.lv komanda