7 ieteikumi, kā padarīt Ziemassvētku pasākumu par dāvanu ikvienam darbiniekam

Ne visiem patīk Ziemassvētku balles darbā vai citi korporatīvie pasākumi. Daudziem tā šķiet laika tērēšana, ko labprātāk pavadītu strādājot vai ar saviem tuviniekiem. Taču, ja pasākums izdodas, tas palīdz satuvināt darbiniekus, mazināt darba radīto spriedzi un veidot kopīgas atmiņas uzņēmumā strādājošajiem. Kā panākt, lai pasākums patiešām izdodas? 


1. Rūpīgi plāno pasākumu 

Tāpat kā jebkurā darba projektā, arī korporatīvais pasākums ir notikums, kurā jāieplāno un jāpārdomā itin viss: tēma, laiks, vieta, dekorācijas, vakara gaita, viesu skaits, ēdiens, dzērieni. Darbinieki kritiski uztver darba pasākumus, tādēļ pamanīs ikvienu detaļu, par kuru nebūs pietiekami padomāts. Īpaši, ja uzņēmums nevar atļauties noalgot pasākumu aģentūru, un šis pienākums gulstas uz paša uzņēmuma administrācijas darbinieku pleciem. 

2. Izvēlies pašu piemērotāko laiku pasākumam

Ja tā ir tikai neliela ballīte, protams, vislabāk to rīkot pusdienlaikā. Kamēr citi līksmojas, kādam ir jāatbild uz zvaniem un jāapkalpo klienti, tādēļ pusdienlaiks, kad darbinieki pēc kārtas dodas pusdienu pārtraukumā, ir piemērots laiks, lai visi dabūtu izpriecāties. Turklāt ikviens priecājas par bezmaksas maltīti darbadienas vidū!
Ja pasākums tiek rīkots ārpus darba, jāņem vērā, ka piektdienu vakari ir visdārgākie – tas ir restorānu un bāru karstākais laiks. Svētdienas vakarā neviens negribēs nākt, taču, piemēram, pirmdienas vakars (ar sekojošām atlaidēm nākamās darba dienas sākumā) būs piemērotāka izvēle kā patīkams nedēļas iesākums. 

3. Tai nav noteikti jābūt Ziemassvētku ballei

Tā vietā, lai vēl vairāk noslogotu ikviena kalendāru decembra vai janvāra mēnesī, varbūt varat svinēt sava uzņēmuma Jauno gadu? Ja uzņēmums dibināts oktobrī, novembrī, vai februārī, kad Ziemassvētku pasākumu sezona nav aktuāla, tas pasākuma dalībniekiem būs daudz interesantāk, nekā kārtējais pasākums svētku laikā. 

4. Izveido komandu svētku radīšanai

Iesaisti darbiniekus! Parasti personāla vai iekšējās komunikācijas speciālistu darbs tiek vērtēts kritiski, taču paša paveiktais liek izbaudīt darba rezultātus ar lepnumu un gandarījumu. Turklāt starp jūsu uzņēmuma darbiniekiem noteikti ir cilvēki ar dažādiem talantiem, kā uzstāšanās, dekorēšana, gatavošana, un kontaktiem, kas var noderēt pasākuma organizēšanā.

5. Pasākuma etiķete

Lai izvairītos no liekiem un nepatīkamiem pārpratumiem, informējiet visus par pasākuma ievirzi un attiecīgi – vēlamo etiķeti. Gan ierašanās laika, gan dzērienu patēriņa, gan dreskoda pārkāpumi nav patīkami nevienam. Īpaši jau pārkāpējam. 

6. Ziemassvētku dāvanas

Ja nevēlies rīkot loteriju, kurā kārtējo reizi kāds būs aizmirsis dāvanu un tādēļ kāds paliks bez tās, izmanto iespēju iegādāties korporatīvās Ziemassvētku dāvanas “SwanGifts” – lai kāds būtu uzņēmuma budžets un darbības nozare, “Swangifts” atradīsies kas piemērots ikvienam darbiniekam. 

7. Apsveriet domu par labdarības pasākumu

Ziemassvētku ballei daudz lielāku jēgu piešķirs vienojošs labdarības pasākums: mantu, rotaļlietu, drēbju vai pat naudas ziedošana kopīgi izraudzītam mērķim.