Apkurei pieslēgtas vairāk nekā 80% SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” pārvaldīto ēku

pixabay.com

Kā informē ‘’Rīgas namu pārvaldnieks’’ pārstāvis Krists Leiškalns, līdz 27. septembra plkst. 12.00 apkure pieslēgta vairāk nekā 2000 SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) pārraudzībā esošajām ēkām, savukārt šobrīd tā tiek nodrošināta vairāk nekā 80% RNP ēkām. Šogad pirmo reizi, atbilstoši laika prognozei un klientu pieprasījumam, tika pieņemts lēmums pieslēgt apkuri jau septembrī, pieslēgšanu uzsākot jau 23. septembrī.

Aktīvu apkures pieslēgšanu nodrošināja vairāk nekā 240 RNP un PS “Siltumserviss Rīga” darbinieki, kuri apkures pieslēgšanu nodrošinot arī nedēļas nogalē – gan sestdien, gan svētdien, lai siltumu nodrošinātu maksimāli lielākam skaitam klientu, kuri dzīvo daudzdzīvokļu ēkās ar centralizēto apkuri.

Gatavojoties šā gada apkures sezonai, tika veikta detalizēta aizvadītās apkures sezonas analīze, pilnveidojot uzņēmuma darbu. RNP valdes priekšsēdētājs Aivars Gontarevs norāda: “Siltummezglu sagatavošana apkures sezonai tika pabeigta jau augustā, lai bez kavēšanās varētu veikt visu uzņēmuma pārraudzībā esošo daudzdzīvokļu ēku pieslēgšanu apkurei. Tas ļāva  sākt apkures sezonu atbilstoši laika prognozei. Plānojam pabeigt apkures pieslēgšanu līdz pirmajam oktobrim. Savukārt oktobra sākumā veiksim visu ēku apkures sistēmu stabilizāciju.”

Lielākā daļa RNP pārvaldībā esošo daudzdzīvokļu dzīvojamo māju siltumapgādes sistēmu darbojas, pamatojoties uz automatizēto siltummezglu iestatījumiem, kas nozīmē, ka katrai mājai apkures sistēma regulēsies automātiski, atbilstoši āra gaisa temperatūrai. Uzsākot apkures sezonu, ir jārēķinās ar to, ka ēkai ir nepieciešams laiks, lai uzsiltu.

Aicinām pirmajās dienās pēc apkures pieslēgšanas pievērst pastiprinātu uzmanību temperatūrai telpās. Ja jums rodas aizdomas, ka automatizētā sistēma nestrādā atbilstoši āra temperatūras svārstībām, lūgums zvanīt un pieteikt šo problēmu PS “Siltumserviss Rīga” pa tālruni 80000610 vai uz RNP informatīvo tālruni 8900.