Apskaties kāds izskatās jaunais tirdzniecības centrs "Origo"

Jaunajā “Origo” ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra “Origo” paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs “Origo One”, informē Ilze Aizsila projektu vadītāja "Nords Porter Novelli".

Projekts esošā tirdzniecības centra "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – inovatīvus A klases birojus – "Origo One".

Investīcijas

Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. “Origo” A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta realizācijas ietvaros "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Paplašināta pazemes autostāvvieta, nodrošinot vietu līdz 130 automašīnām, tostarp elektromobiļiem, kā arī izvietota ietilpīga, droša un viegli sasniedzama velonovietne 66 velosipēdiem (papildus pieejami arī 27 velostatīvi publiskajā ārtelpā).

Veikali

Tirdzniecības centra jaunajā ēkā apmeklētājiem būs pieejami vairāki jauni veikali un pakalpojumu sniedzēji, piemēram, Reserved, Lindex, Sinsay, Euronics, Skechers, Smartserviss, Vizionette, Boost Juicebar, IQOS, kā arī jau iemīļoti zīmoli, tostarp pilsētas centrā lielākais Rimi Hyper, Drogas, Jānis Roze, BITE, Terranova, Cropp, House, Meta, Monton, Sportland, NS King, GoldLight, Elche, Eiropas apavi zīmolu veikali un citi. Rudenī ēdināšanas pakalpojumu klāstu papildinās arī restorāni Vapiano un KFC.