Bezkontakta pašapkalpošanās sistēma rūpnieciskās un sašķidrinātās gāzes tirgū – izdevīga gan uzņēmumam, gan klientiem

Rūpnieciskās gāzes, Airok


Šķiet, ka pavisam nesen nevienam pat prātā neienāca doma, ka bizness patiešām varētu funkcionēti darboties arī tādos apstākļos, kad klients nesatiek pārdevēju, un otrādāk, jo sadarbība norisinās bezkontaktā.  Pašreizējā situācija pasaulē un Latvijā parāda, ka ieguvēji ir tie uzņēmumi, kuri “ārpus kastes” domājuši jau krietnu brīdi pirms ārkārtas situācijas izziņošanas. Viens no šādiem piemēriem Latvijā ir SIA AIROK, kas tirgū piedāvā inovatīvu tehnoloģisko risinājumu sadzīves gāzes lietotājiem. Uzņēmums ir izstrādājis īpašu gāzes pārdošanas un administrēšanas sistēmu – pašapkalpošanās skapjus, kas ļauj klientiem veikt pirkumu un atgriezt tukšos gāzes balonus bezkontaktā.  

                                                                                                                                       

Kā notiek sašķidrinātās gāzes bezkontakta iegādes process?

 

SIA AIROK strādā ar plašu klientu loku, nodrošinot gan ar rūpniecisko, gan sašķidrināto gāzi - dažādu tilpumu balonos un tvertnēs. Tāpat uzņēmums piedāvā gāzes iekārtas, detaļas, individuālus aizsardzības līdzekļus un metināšanas piederums. Latvijas pārstāvniecības direktors Aivars Kalva norāda, ka minimālu vai bezkontakta saskari ar klientu uzņēmumā īstenojuši jau pirms pieciem gadiem. “Latvijā mums ir gandrīz 20 pieņemšanas punkti un tajos visos klientu apkalpošanai, izņemot galveno biroju Maskavas ielā 433, esam nodrošinājuši bezkontakta saskari. Princips nosacīti vienkāršs, klients piebrauc pie slēgta punkta, kur ar darbinieku komunicē caur video kameru. Izstāsta nepieciešamību, parāda maiņas balonu, darbinieks attālināti atver skapi un seko līdzi, lai apmaiņa, iegāde notiktu bez aizķeršanās. Rēķinu klients saņem savā e-pastā,” tā bezkontakta darbības principu uzņēmumā skaidro Aivars Kalva. Viņš arī uzskaita galvenās priekšrocības, darbojoties bezkontaktā.  

 

Galvenās priekšrocības bezkontakta pārdošanā

 

Mazākas izmaksas

Iespējams, ka sākotnēji uzņēmumam jāinvestē paprāvāka naudas summa, lai bezkontakta darbošanos varētu nodrošināt – tehniskās iekārtas, apmācība, bet, veicot rūpīgus aprēķinus, tie noteikti uzrādīs ietaupījuma perspektīvas nākotnei.

 

Cilvēkresursi un konkurētspējīgāks atalgojums

Atrast uzticamus un patstāvīgi darboties spējīgus darbiniekus ir liels izaicinājums gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem. Sakārtojot attālinātu klientu apkalpošanu, bizness var sekmīgi darboties arī ar daudz mazāku darbinieku skaitu. Tas savukārt ļauj piedāvāt konkurētspējīgāku atalgojumu esošajiem darbiniekiem.

 

Paredzama loģistika

Attālināta darbošanās ļauj sistematizēt loģistikas procesus un veikt piegādes pēc nepieciešamības, neveicot pārbraucienus “ pa tukšo”.

 

Iespēja pagarināt darba laiku

Sistematizēta darbība un mazāks darbinieku skaits ļauj operēt ar darba laiku, variējot ar vakara stundām un darbošanos brīvdienās.

 

Drošības noteikumu ievērošana

Sakārtojot pamata lietas, lai darbotos bezkontaktā, brīdī, kad valstī izsludināta ārkārtas situācija, kas paredz biznesu pielāgot dažāda veida procedūrām, ir daudz vieglāk noteiktās prasības īstenot.

 

Ātrums

Lielākais ieguvums ir ātrums gan klientam, gan mums. Visi apmierināti.

 

SIA AIROK  mērķis ir 100 % klienta vajadzību apmierināšana, neņemot vērā nekādus apstākļus! Uzņēmums piedāvā gan balonu nomu, gan iegādi īpašumā. Klients var būt brīvs no nomas maksas un līgumsaistībām. Garantēta ātra klientu apkalpošana 19 punktos Latvijā, t.sk. Rīgā. Galvenajā adresē Maskavas iela 433 Rīgā plašā izvēlē metināšanas preces un piederumi.