Darba laika uzskaites rīks – mūsdienīgai darbinieku pārvaldībai

pexels.com

Laiks ir nauda. Un tieši laiks ir galvenais resurss uzņēmējdarbībā. Kā to efektīvi plānot, pārvaldīt un taupīt? Viens no risinājumiem ir darba laika uzskaites rīks, kas risina visus ar darba laika uzskaiti saistītos jautājumus jūsu uzņēmumā.

Kā būt informētam par savu darbinieku darba laiku?

21. gadsimtā vadītājam nav klātienē jāuzrauga, vai viņa padotie ir ieradušies darba vietā birojā. Turklāt mūsdienās daudzi strādā attālināti, elastīgi vai bez noteiktas darbavietas, kā piemēram, šoferi. Precīza darba laika uzskaite šādos gadījumos ir diezgan sarežģīta.

Timeclock365” ir risinājums, kas atvieglos darba laika uzskaiti kā uzņēmuma darbiniekiem, tā vadītājam un grāmatvedībai. Tā ir lietotājiem draudzīga, intuitīva platforma, kas ir pieejama mobilās vai datora lietotnes formātā. Vadītājs var pārvaldīt padoto darbinieku uzdevumu izpildi attālināti – vienalga, kādu ierīci viņš lieto, un kur vispār fiziski atrodas. Nepieciešams zināt tikai PIN kodu lietotnei.

Kā laika un uzdevumu pārvaldības rīks Timeclock365 atvieglo uzņēmuma darbu?

Lietotne uzņēmuma vadītājam palīdz tam ērtā veidā pārskatīt un pārvaldīt savu darbinieku darba laiku un uzdevumus, kā arī atrašanās vietu. Uzsākot vai nobeidzot darbu, darbinieks to atzīmē lietotnē ar vienu klikšķi – Timeclock365 izdara pārējo, protokolējot katra darbinieka darba laiku. Nostrādātās stundas tiek uzskaitītas automātiski, tā atvieglojot darbu arī grāmatvežiem. Savukārt vadītājs jebkurā mirklī ir informēts, kurš no darbiniekiem tobrīd strādā un kurā vietā. Iespējams arī saņemt atskaites par darba laiku un uzstādīt paziņojumus, lai saņemtu sev svarīgo informāciju par darba laika kavējumiem, prombūtni, neatrašanos savā darba teritorijā u.tml. Ar Timeclock365 uzņēmuma laiks ir pilnībā pārredzams. Tas ir ieguvums tiem darba devējiem un ņēmējiem, kuri tic, ka informētība veicina darba produktivitāti un apmierinātību ar to.

Ērta darba laika plānošana

Rakstīt iesniegumus, lai pieteiktu atvaļinājumu, jau sen šķiet vecmodīgi un birokrātiski. Lietotnē Timeclock365 iekļauta gan darbinieku līgumu pārvaldība ar definējamu darba stundu un virsstundu skaitu, darba laika grafiku, stundas maksu, gan algu pārskati, gan atvaļinājuma pieteikšana.

Ja darba uzdevumu, darba laika, līgumu plānošana un pārvaldīšana notiek vienuviet, turklāt nevis instalējamā programmā, bet gan lietotājam draudzīgā lietotnē, kurai var piekļūt no jebkuras ierīces ar interneta pieslēgumu, darba produktivitāte no tā tikai iegūst.

Cik izmaksā darba laika uzskaites platforma?

Rīka Timeclock365 ikmēneša maksa ir sākot no 2,50 EUR mēnesī par lietotāju. Atkarīgs, kādas ir jūsu uzņēmuma vajadzības.

Sīkāka informācija par “Timeclock365” plāniem un cenām te: https://biznesam.lattelecom.lv/makonpakalpojumi/time-clock-365