Kā atrast drošu klientu 5 minūtēs?

Jaunu klientu, sadarbības partneru meklēšana un pastāvīgu ienākumu nodrošināšana uzņēmumiem bieži vien robežojas ar “neiespējamo misiju”. Kur un pēc kādiem kritērijiem meklēt jaunus klientus? Kā ātri novērtēt potenciāla klienta spēju samaksāt par Jūsu preci vai pakalpojumu? Kā vienkārši un ātri apstrādāt lielu informācijas apjomu?

Parādu piedziņas kompānija “Creditreform” sniedz trīs vienkāršus padomus, kas palīdzēs rast atbildes uz šiem jautājumiem, lai precīzi atlasītu un novērtētu potenciālos klientus, taupot laika, enerģijas un darba spēka resursus.

1.Atlasīt uzņēmumu

“Iesakām izmantot jaunu sadarbības partneru meklēšanas instrumentu “Uzņēmumu atlase”, kas palīdzēs atrast vajadzīgo mērķauditoriju. Precīza segmentācija atbilstoši klienta vajadzībām ir ļoti būtiska, jo vairāk precīzas informācijas par klientiem izdodas iegūt, jo labāks būs pārdošanas vai sadarbības rezultāts vēlāk. Atlase palīdzēs atlasīt uzņēmumus, kas ir ieinteresēti konkrētajā produktā vai pakalpojumā, turklāt tā kalpos par palīgu ikdienišķās situācijās, piemēram, kad nepieciešama precīza informācija par Latvijas uzņēmumiem,” stāsta “Creditreform” pārstāvji.

CrediWeb uzņēmumu atlase ļauj segmentēt uzņēmuma mērķauditoriju pēc dažādiem kritērijiem, balstoties uz Jūsu vajadzībām, piemēram, sākot ar vienu no svarīgākajām tēmām “Kur atrast kontaktus?”. Precīzi izvēlēti parametri, piemēram, kontaktinformācija, atrašanās vieta un nozare u.c. kritēriji, spēj maksimāli pielāgot atlasi katra uzņēmuma vajadzībām. Viens no svarīgākajiem atlases kritērijiem, lai ātri identificētu droši klientu, ir uzņēmuma maksātspējas indekss CrefoScore.

2. Novērtēt potenciālos klientus

Katram uzņēmumam vajadzīgi tikai tādi klienti, kuri samaksās, tāpēc svarīgi atrast veidus, kā pārbaudīt potenciālo klientu kredibilitāti – vai tiem var uzticēties. Ir varianti – krāt pašiem savus datus, kur uzskaita parādniekus, novērtēt uzņēmumu apgrozījumu, atrodot informāciju publiski pieejamajos datos vai nomaksātos nodokļus valsts budžetā, prasīt atsauksmes no partneriem, u.c. Viens no rādītājiem, kas ļautu novērtēt uzņēmuma maksātspēju ir CrefoScore indekss. Tas ir ērti lietojams instruments, kas ātri ļauj novērtēt jebkura Latvijā reģistrētā uzņēmuma maksātspēju. Indekss norāda varbūtību, ar kādu uzņēmums nepildīs tekošās saistības turpmāko 12 mēnešu laikā.

CrefoScore indekss ir vienmēr aktuāls, jo tiek pārrēķināts katru dienu, ņemot vērā vairāk nekā 35 dažādus faktorus, ieskaitot finanšu datus, parādu vēsturi un citus ekonomiskos un finanšu rādītājus. Lai vērtēšanas rezultāti būtu vienkāršāk interpretējami un ērtāk lietojami, CrefoScore skaitliskie vērtējumi sadalīti 10 riska klasēs, kur 1. klase apzīmē “Teicamu maksātspēju”, savukārt 10. klase apzīmē “Maksātnespēju/Likvidāciju”. CrefoScore klientu kreditēšanas sistēmas izmanto vadošie Latvijas uzņēmumi. Uzņēmumu atlasē šis kritērijs tiek ņemts vērā automātiski.

3. Pārdot

Uzņēmumu atlase palīdzēs ikvienam, kuram ikdienā ir jāstrādā ar jaunu klientu meklēšanu un darījuma partneru piesaisti, jo  atlases funkcija ļauj izvēlēties uzņēmumus, kuri ir atbilstoši un droši. Uzņēmumu atlase kalpos par palīgu ikdienišķās situācijās, kad nepieciešama precīza informācija par Latvijas uzņēmumiem, neatkarīgi no tā vai vēlaties piesaistīt 10 jaunus klientus, vai realizēt pārdošanas akcijas pilsētas, reģiona vai valsts mērogā. Pakalpojuma izmaksas ir nenozīmīgas, salīdzinot ar ieguvumu.