Kā iegūt plakanu vēderu 10 dienās?

Photo by Christopher Campbell on Unsplash

Vai arī tava problēmzona ir vēders? Ja šķiet, ka ievēro veselīgus ēšanas principus un cītīgi sporto, tomēr vidukļa apkārtmērs nemazinās, iespējams vajadzīga jauna pieeja. 

5 iemesli, kāpēc vēdera zonā uzkrājas tauki un rodas "puncītis":

1. Pārēšanās - regulāri ar pārtiku tiek uzņemts vairāk kaloriju, nekā iztērēts

2. Hormonālais disbalanss - vislielākais vaininieks ir stresa hormons kortizols

3. Vēdera "uzpūšanās" - ēdieni ar pārāk lielu sāls dauzumu ir viens no faktoriem, kas veicina vēdera pūšanos, tāpat var izrādīties, ka ir piemēram piena produktu vai glutēna nepanesamība.

4. Vecums - ar gadiem svara zaudēšanas process prasa ilgāku laiku, tomēr tas nav neiespējams

5. Alkohols - ne velti ir termins "alus vēders"

10 dienu uztura plāns plakanam vēderam:

No ēdienkartes jāizslēdz:

  • Pupiņas
  • Alkohols
  • Piena produkti
  • Glutēns
  • Ēdieni ar augstu sāls saturu
  • Mākslīgie saldinātāji
  • Limonādes, sulas un citi dzērieni ar augstu cukura saturu
  • Cukurs
  • Augļi ar augstu cukura daudzumu

3 drošas receptes, kas palīdzēs samazināt vidukļa apkārtmēru:

  • Buljons no liellopa kauliem - var dzert gan aukstu, gan siltu, tam var pievienot dārzeņus un pat "espresso" pulveri, radot unikālu dzērienu
  • Smūtijs ar matcha zaļās tējas pulveri, kokosriekstu pienu, spinātiem un kalē salātiem un proteīna pulveri
  • Vārīta/tvaicēta vistas fileja ar tomātu-bazilika salātiem

Kas vēl jāievēro, lai zaudētu taukus no vēdera?

  • Kārtīgi izgulies - 8 stundas nepārtraukta miega no plkst. 22 - 6 ir labākais veids kā palīdzēt organismam atjaunot spēkus
  • Dzer kafiju vai zaļo tēju 30 min pirms treniņa - tas palīdzēs sasniegt labākus rezultātus
  • Pievērs uzmanību vingrojumiem, ko veic - arī mājas apstākļos var izpildīt īpaši presītei paredzētus vingrinājumus
  • Centies pārāk neuztraukties par "ātru rezultātu", lai neveicinātu kortizola pieplūdumu asinīs - meditācija un masāža ir labs veids kā relaksēties