Kā momentā piesaistīt uzmanību – balonu kompozīcijas

pixabay.com

Fasāžu un telpu noformēšana un dekorēšana ar reklāmas baloniem ir zināms un plaši izplatīts paņēmiens, kas palīdz piesaistīt pircējus un apmeklētājus. Kāpēc? Jo baloni lieliski piesaista uzmanību. Iedomāsimies, ka katru dienu ejam vai braucam pa vienu un to pašu ceļu. Un vienu dienu ierastā ainava ir mainījusies – tajā ir parādījies kaut kas košs, krāsains un apjomīgs – baloni. Vai mūs neinteresēs, kāpēc tie tur parādījušies? Visticamāk interesēs gan. Un tā biznesam rodas jauni klienti.

Kādas ir reklāmas balonu priekšrocības?

1. Balonu pielietojums noformēšanā

Baloni var tikt izmantoti daudzos un dažādos gadījumos – gan izstāžu stendu noformēšanā, gan āra fasādei, piemēram, atverot jaunu veikalu vai salonu, gan iekštelpām, gan brīvdabas pasākumos, gan ziemas aukstumā, gan vasaras karstumā. Iespējas izmantot balonus ir bezgalīgas un to spēja piesaistīt uzmanību saglabājas nemainīga gan pilsētas mūros, gan pļavā.

2. Balonu apdruka var tikt veidota pilnībā individualizēta

Balonam iespējams izvēlēties gan krāsu, kas raksturīga uzņēmumam, gan tos apdrukāt ar atbilstošu logo/informāciju. Balons spēs pilnībā pielāgoties dažādiem interjeriem un ar izvēlētās krāsas palīdzību ir iespējams arī sniegt potenciālajam klientam neverbālu signālu, kas iespiedīsies atmiņā.

3. Baloni ir izdevīgi izmaksu ziņā

Baloni nenoliedzami izmaksās lētāk par lielu daudzumu ar svaigiem ziediem vai iespaidīga izmēra individuāli apgleznotām dekorācijām, kā arī promoteriem, kuri pilnīgi noteikti nestāvēs uz ielas vai pie uzņēmuma ieejas visu dienu bez pārtraukuma.