Kā pagatavot marinētas bietes mājās?

Photo by FOODISM360 on Unsplash

Tirgus un veikalu plaukti dienu no dienas pildās ar jaunajām bietītēm. Kā zināms, bietes ir ļoti veselīgas, tāpēc sezonā tās ir ieteicams ēst - jo vairāk, jo labāk. Protams, varam tās noglabāt arī pagrabā vai kādā aukstā vietā, un ēst cauru gadu. Pateicoties bietes uzturvērtībai, to iesaka lietot imunitātes stiprināšanai, asinsrites un gremošanas sistēmas uzlabošanai, arī angīnas ārstēšanai.

Bietes sastāvā atrodas daudz minerālvielu, kas stiprina zobus un kaulus, veicina asinsspiediena stabilizēšanos un barības pārstrādi. Ogļhidrāti palīdz stabilizēt vielmaiņu un apgādā organismu ar enerģiju. Bietes sastāvā esošie vitamīni - C vitamīns, Vitamīns B-6, stiprina imunitāti, nostiprina asinsvadu sieniņas un sekmē sarkano asinsķermenīšu veidošanos. Ēdot bietes, iegūsi papildu magnija un dzelzs devu. Piemēram, A asinsgrupas īpašniekiem būtu ļoti ieteicams ēst sakņaugus.

Runājot par marinēto biešu recepti - esam atraduši pāris idejas, kā tās vari pagatavot. Izvēlies sev tīkamāko un lai labi garšo!