Kā uzlabot formu mājas apstākļos?

Vasarai tuvojoties, daudzi vēlas iegūt stingrākas un slaidākas aprises, tomēr ne vienmēr izdodas izbrīvēt laiku trenažieru zāles apmeklēšanai. Lai uzlabotu fizisko kondīciju, kā arī pašsajūtu, nav nepieciešami stundām ilgi un nogurdinoši treniņi katru dienu. Lai veselīgi un ar prieku sagatavotos vasaras sezonai, firmas trenažieri.lv pārstāve Madara iesaka nepieciešamo inventāru, ar kuru iespējams veikt efektīvus treniņus mājas apstākļos. Turklāt, ja sagādāts atbilstošs aprīkojumus, trenēties iespējams sev ērtā laikā – kad ir iespēja tam veltīt apmēram 30 – 60 minūtes.

Pirmkārt, efektīvi veikt kardio treniņu vismaz 15 – 30 minūtes, lai stimulētu vielmaiņu, tauku dedzināšanas procesu un trenētu sirds kardiovaskulāro sistēmu. Kardio treniņa veikšanai noderīgi velotrenažieri (neliela slodze), eliptiskie trenažieri (mērena slodze), skrejceliņi (augsta slodze). Treniņa intensitāte atkarīga no lietotāja izvēlētā slodzes līmeņa.

Otrkārt, treniņiem mājās ieteicams „mazais fitnesa inventārs” – fitnesa paklājiņš, nelielas hanteles, „medicīnas bumba”, svaru bumba, fitnesa bumba un cits inventārs. Internetā ir pieejams liels daudzums efektīvu vingrinājumu vēdera preses, muguras, gurnu, kāju un roku muskuļu nostiprināšanai, kuru veikšanai nepieciešams tikai mazais fitnesa inventārs

Treškārt, lai nostiprinātu rezultātu, pēc treniņa nepieciešams veikt stiepšanās vingrinājumus uz fitnesa paklājiņa, kas veicina muskuļu atjaunošanos, kā arī ieteicams masāžas rullis, lai veiktu muskuļu masāžu.

Domājot par pilnvērtīgu fiziskās kondīcijas uzlabošanu, svarīgi atcerēties, ka regulāri treniņi ir tikai daļa no procesa - būtiski ir plānot regulāras maltītes un uzturā izvēlēties veselīgu pārtiku, jācenšas pilnvērtīgi atpūsties un kārtīgi izgulēties, biežāk jāuzturas svaigā gaisā un jāvēdina telpas, lai stimulētu vielmaiņas darbību un veicinātu ķermeņa atjaunošanās procesus.