Kādus reklāmas priekšmetus izmantot izstādē?

Pixabay.com

Izstādes vai jebkurš cits prezentācijas vai reklāmas pasākums ir lielisks veids, kā vairot uzņēmuma prestižu, celt tā atpazīstamību, atrast vērtīgus sadarbības partnerus un piesaistīt jaunus klientus. Parasti šādi pasākumi ir orientēti uz specifisku, šauru mērķa auditoriju, bet tajā pašā laikā šī auditorija ir ļoti kvalitatīva. Uz auto izstādi dosies tie, kuriem ir aktuāla jauna auto iegāde, dzīvnieku izstādēs gādīgie mīluļu saimnieki vēlēsies iegādāties ko jaunu savam četrkājainajam (vai spārnotajam) draugam, utt. Lai pievērstu pēc iespējas vairāk apmeklētāju skatienus tieši Tavam stendam, ir jāparūpējas par reklāmas priekšmetiem. Lai labāk saprastu, kuros poligrāfijas priekšmetos ir vērts ieguldīt naudu, sadarbībā ar poligrāfijas uzņēmums "IBC Print Baltic", esam sagatavojuši Tev nelielu špikeri.

Afišas un plakāti liks Tavu uzņēmumu pamanīt

Ja esi izlēmis piedalīties izstādē, pirmais reklāmas priekšmets, kas ir jāizveido, ir afišas vai plakāti. Tos apmeklētāji pamana pirmos, tāpēc tiem jābūt kodolīgiem, saprotamiem un kvalitatīviem. Tiem ir jāieinteresē garāmgājēji, tāpēc sagatavo pat dažādus variantus un novieto tos izstādes laukuma stūros. Kas neuzrunās vienu garām gājēju, piesaistīs citu.

Brošūras parādīs preču daudzveidību

Brošūra ir grāmatas formāta poligrāfijas produkts, kurā parasti nav vairāk par 48 lappusēm. Ja Tavs uzņēmums sniedz daudz, dažādus pakalpojumus vai arī pārdod dažādus, vizuāli pievilcīgus produktus, šis ir prezentācijas materiāls, kurā ir vērts ieguldīt. Vari rīkoties gudri un brošūrā iekļaut uzdevumus bērniem. Šāda reklāma noteikti tiks aiznesta uz mājām un ikviens, kuram bērns vēlēsies palielīties ar labi izkrāsoto, pamanīs Tavu uzņēmumu, pat, ja pats nebūs bijis izstādē.

Reklāmas buklets iepazīstinās cilvēkus ar Tavu uzņēmumu

Buklets izstādēm ir ļoti piemērots, ja Tavs galvenais mērķis ir pasākuma laikā iepazīstināt cilvēkus ar savu uzņēmumu vai pakalpojumiem. Lai tas netiktu uzreiz izmests, papildini to ar lasītājam vērtīgu informāciju. Piemēram, ja Tavs uzņēmums pārdod krāsas, iekļauj pamācību to pareizā sagatavošanā vai iekļauj kūkas recepti, ja pārdod miltus.

Reklāma, ko apmeklētāji izmantos arī vēlāk

Izstādēs piedalās ļoti daudz uzņēmumu un tie visi konkurē par apmeklētāju uzmanību. Piedāvājot viņiem praktiski izmantojamas lietas, Tu palielini savu iespējamo klientu loku, jo par Tevi viņi atcerēsies arī vēlāk. Izstādes laikā iesakām izmantot apdrukātus papīra maisiņus un dokumentu mapes. Tajos apmeklētāji varēs ielikt visus iegūtos paraugus un materiālus, turklāt, ja tie būs izturīgi un labas kvalitātes, arī vēlāk viņi tos izmantos, reklamējot Tavu uzņēmumu jau uz ielas.

 “Ar poligrāfiju Tu vari sasniegt vairāk!”, un tas nav tikai sauklis, jo reklāma īstā laikā un formātā var sniegt būtisku pienesumu biznesā.