Kas jāņem vērā, izsaucot pārvākšanās servisu?

Šķiet, ka izsaukt pārvākšanās servisu ir gaužām vienkārši – atrodi vajadzīgo numuru, piezvani, pasūti mašīnu un darīts. Taču tā nebūt nav. Klientam ir jābūt gatavam sniegt precīzu informāciju pārvākšanās servisa darbiniekam, lai process noritētu veiksmīgi un bez aizķeršanās.

Pārvākšanās serviss “Komanda 24” speciālisti skaidro, kādu informāciju klientiem ir jābūt gataviem sniegt, servisa izsaukšanas brīdī.

  1. Esi gatavs sniegt precīzu datumu, laiku, adresi un stāvu. Neaizmirsti, ka jānorāda arī galamērķa adrese un stāvs.
  2. Informē, vai mājās atrodas lifts – abās lokācijās.
  3. Pārliecinies, ka liftā ielīdīs visas mantas un mēbeles, ja tā nav, tad informē par to, kas tieši būs jānes lejā pa trepēm.
  4. Informē, ja kāda no mēbelēm, ko paredzēts pārvest uz jauno adresi, nelīdīs cauri durvju rāmim, lai krāvēji varētu paņemt līdzi nepieciešamos darba instrumentus.
  5. Ja esi nolēmis ietaupīt naudu, pabrīdini, ka pats piedalīsies mēbeļu nēsāšanā.
  6. Brīdini, ja ārdurvīm nav iespējama tieša piekļuve vai ja māja atrodas iekšpagalmā pie kura var tikt, izbraucot cauri arkai. Ja jābrauc caur arku, pasaki tās augstumu, lai nesanāk, ka mikroautobuss nevar iebraukt pagalmā.

Ja kaut kas ir neskaidrs, vai neesi pārliecināts, ka visu informāciju spēsi pastāstīt, neuztraucies. Servisa operatori vienmēr ir laipni un uzdos precizējošos jautājumus nepieciešamības gadījumā! Piesaki busiņu jau tagad – 20167006!