Ķermeņa kopšana ar sauso suku -ko tā dod?

Mazgāšanās ir tik ikdienišķa ķermeņa kopšanas procedūra, ka nereti tā netiek pietiekami novērtēta. Mazgāšanās laikā mēs ne tikai noskalojam sviedrus un nepatīkamo ķermēņa aromātu, bet, nedaudz piedomājot, varam arī palīdzēt organismam vieglāk un efektīvāk cīnīties ar šķidruma aizturi un celulītu, veicināt limfas atteci, kā arī mīkstināt un tonizēt ādu. Veikalos nereti higiēnas piederumu plauktos redzamas sausās ķermeņa sukas. Kādam nolūkam tās lietot un kāds ir to efekts?

Kādu efektu dod sausā ķermeņa suka?

  • Ar gadiem mūsu āda zaudē elastību un noveco. Suka palīdz lieliski atdalīt atmirušās ādas slāņus. Ķermeņa sukas pielietošanai ir pīlinga efekts.
  • Pēc ķermeņa tīrīšanas ar sauso suku mūsu āda daudz efektīvāk uzsūc ķermeņa krēmu sastāvdaļas, kas nozīmē, ka ķermeņa kopšanas procedūras būs efektīvākas.
  • Sausās sukas lietošana var palīdzēt novērst ieaugušus matiņus un aizsērējušas poras.
  • Regulāra sausās sukas lietošana veicina šūnu atjaunošanos – tavs ķermenis izskatīsies un jutīsies svaigs un āda būs elastīgāka.
  • Sausās sukas procedūra var palīdzēt arī cīņā ar celulītu. Lai gan tā neatbrīvos tavu ķermeni no celulīta, taču veicinās vienmērīgāku tauku nogulsnēšanos zem ādas – līdz ar to tavas kājas un gurni izskatīsies stingrāki un vienmērīgāki.
  • Sukas lietošana uz ādas uzlabo arī asinsriti, kas nodrošina skābekļa pieplūdumu ādai un piešķir tai labāku toni un elastību.
  • Stimuls imūnsistēmai – sausā ķermeņa tīrīšana stimulē limfas darbību. Tas stiprina imūnsistēmu un mazina uzņēmību pret slimībām. Baktērijas, toksīni un atkritumi no mūsu asinīm filtrējas caur limfmezgliem, kur šīs vielas tiek iznīcinātas, tādēļ šis process palīdz.

Kā lietot sauso ķermeņa suku?

Jāņem vērā – lai lietotu ķermeņa suku, Tavai ādai ir jābūt sausai. Tādēļ ķermeņa suku vislabāk lietot pirms došanās vannā vai dušā. Vien pāris minūšu regulāra procedūra dos lieliskus rezultātus.

  • Sāc ar kājām un masē sirds virzienā, pēc am turpini ar pārējo ķermeni – sāc ar pēdām un masē līdz ceļgaliem, pēc tam no ceļgaliem līdz gurniem, tad vidukli līdz rokām un pleciem, nepiemirsti noberzēt arī rumpi un rokas.
  • Vēderu un krūtis masē pulksteņrādītāja virzienā. Pielāgo sukas spiedienu dažādām ķermeņa daļām, lai nezaudētu komforta sajūtu, bet vienlaikus – lai uzlabotu asins cirkulāciju.
  • Un atceries, ka vislabākos reuzltātus iegūsi tad, ja šo procesu veiksi regulāri. Iespējams, ka šis ir labākais veids, kā sākt savu dienu un atmosties – pirmā lieta, ko izdarīt, kad esi izkāpis no gultas – doties uz vannasistabu un kārtīgi noberzēties.

Izlasi arī: