Ko gatavot, kad negribas gatavot

Gaspačo (Image by Ирина Кудрявцева from Pixabay)

Kad negribas ilgi stāvēt pie plīts, ir jāmeklē receptes, kas ir ātri pagatavojamas un vieglas, bet tajā pašā laikā arī gardas un veselīgas. Lai aiztaupītu meklējumu laiku, piedāvājam pagatavot kādu no šiem ēdieniem. Tie derēs kā pusdienām, tā vakariņām:

  1. Barojoša, veselīga un uzturvielām bagāta gaspačo zupa, kur visas nepieciešamās sastāvdaļas vienkārši jāiemet blenderī;
  2. Krāsnī cepta forele (vai jebkura cita zivs) - vakariņas, kas praktiski pagatavosies pašas;
  3. Ja kārojas ko salīdzinoši vienkārši pagatavojamu, ļoti sātīgu, bet tajā pašā laikā arī veselīgu, izvēlies meksikāņu virtuvi un pagatavo brīnumaini gardu zivs tako;
  4. Saldummīļiem patiks pufīgās rauga pankūkas ar īpašu knifu pagatavošanas precesā, kas ļaus tās pagatavot ļoti ātri;
  5. Burvīga, mutē kūstoša vistas fileja tiem, kuri domā par figūru;
  6. Vienkāršais Wok mājas variācijā;
  7. Recepte, kas piemērota gaļēdājiem, veģetāriešiem un vegāniem - pildīts, krāsnī cepts avokado;
  8. Makaroni ar pavisam viegli un vienkārši pagatavojamu makaronu mērci, ko uz ātru roku uzmeistarot vakariņām pēc garas darba dienas vai aktīvas un nogurdinošas brīvdienas!

Savukārt, ja vasarā ēst īsti negribas, bet vitamīni un barības vielas organismam tomēr ir jānodrošina, izvēlies vieglus ēdienus. Šeit piemērotākie pārtikas produkti vakariņām.