Kuram digitālā revolūcija nebūtu nākusi par labu?

unsplash.com

Informācijas tehnoloģijas ir inovāciju dzinulis, bet inovācijas ir ceļš uz panākumiem biznesā. Patiesībā ir grūti iztēloties kādu uzņēmumu, kuram digitālā revolūcija nebūtu nākusi par labu. Mūsdienās biznesa panākumu formula ir vienkārša: inovāciju attīstīšana ar informāciju tehnoloģiju palīdzību. Šī iemesla dēļ pirmā lieta, ko iesācēji jebkurā nozarē cenšas izdomāt, ir – kā pieņemt viedus IT speciālistu atlases lēmumus. Bez informācijas tehnoloģiju pamatiem bizness tālu netiks.

 Kādus ieguvumus tehnoloģijas nodrošina biznesam?

Iemesli ir vairāki, bet pamatā tie iedalāmi sekojošās kategorijās:

• Sasniegt vairāk potenciālo klientu, attīstīt biznesa attiecības ar potenciālajiem klientiem

• Racionalizēt darbu (samazināt izmaksas, uzlabot efektivitāti, palielināt peļņu, samazināt atkritumu daudzumu, veltīt talantus pamatdarbībai, nevis palīgdarbībām )

• Sniegt klientiem labākus pakalpojumus

• Uzlabot attiecības ar galvenajiem partneriem

• Ļaut klientiem labāk vadīt savus uzņēmumus

5 paātrinātās biznesa izaugsmes iemesli

Tehnoloģiskā revolūcija šajā gadsimtā ir uzlabojusi uzņēmējdarbību pamatā piecos galvenajos veidos:

1. Informācijas tehnoloģijas sniedz uzņēmumiem rīkus, ar kuru palīdzību risināt sarežģītas problēmas. Uzlabota tehnika (lielāka atmiņa, ātrāki procesori, asāki vizuālie displeji, utt.) kopā ar viedākām aplikācijām (domu kartes veidošanas programmatūras kā X Mind, sadarbības programmatūra kā Kanban plāksnes, organizatori kā Google kalendārs, utt.) atvieglo datu izpēti, analīzi un mērogojamības plānošanu. Sarežģītu problēmu risināšanai ir pieejami daudz dažādi rīki.

 2. Informācijas tehnoloģijas uzlabo lēmumu pieņemšanas procesus uzņēmumos. Labi lēmumi biznesā balstās uz stabilu tirgus izpēti. To var panākt, iesaistot komandas ar video konferenču palīdzību, izpētot sabiedrisko attieksmi sociālajos medijos un nozares forumos, kā arī izmantojot interneta aptaujas, lai saņemtu klientu atsauksmes. Ir arī tādi rīki kā Microsoft CRM Dynamics un Google Analytics.

3. Informācijas tehnoloģijas ir uzlabojušas mārketingu. Interneta mārketings, kurā tiek izmantotas interneta reklāmas metodes (SEO, PPC, Facebook Ads) ir daudz precīzāks veids, kā atrast mērķauditoriju, noskaidrot tās vajadzības un izveidot mārketinga kampaņu ar mērķi pārliecināt to par pirkšanu, nekā tradicionālais mārketings. Ir grūti iztēloties, ka daudz cilvēku varētu izlasīt sludinājumu laikrakstā. Toties ir viegli izdomāt, kā daudzi cilvēki klikšķina uz banneri internetā.

4. Informācijas tehnoloģijas ir uzlabojušas klientu atbalstu. Klienti var saņemt atbalstu caur dažādiem kanāliem – tālruni, e-pastiem, sociālo mediju platformām, vebināriem un tā tālāk. Tāpat arī klientu attiecību pārvaldības sistēmas palīdz uzņēmumiem labāk izprast klientu uzvedību.

 5. Informācijas tehnoloģijas ir uzlabojušas resursu pārvaldību. Mākoņdatošana ļauj uzņēmuma darbiniekiem izmantot jebkādu ierīci jebkurā pasaules vietā, lai piekļūtu to uzņēmuma līmeņa programmatūrai.

Galu galā, jums ir jāizlemj, kas palīdzēs jums ieviest tehnoloģijas jūsu biznesā. Vai darīsiet to paši? Vai iegādājaties gatavu produktu? Vai izmantojat bezmaksas programmatūru? Vai nolīgstat programmētāju, kas izveidos jums individualizētu sistēmu? Vai izmantojat citu uzturētu sistēmu? Vai noalgojat konsultantu palīdzībai? Acīmredzami labākais risinājums ir konsultēšanās ar IT sfēras profesionāļiem kā SIA “eXpoint”.

SIA “eXpoint” – Jūsu uzticamais partneris un ceļvedis informācijas tehnoloģiju (IT) jomā jebkuram mūsdienīgam biznesam, kurā ikdienā tiek risināti IT uzdevumi. IT profesionāļu komanda ar lielu darba pieredzi IT un biznesa analītikas jomā nodrošina mūsdienīgus tehnoloģiskos un inovatīvus biznesa IT risinājumus maziem un vidējiem uzņēmumiem.