Lai bizness neapstātos biroja pārcelšanās laikā

Pārcelšanās un mantu pārvešana skar ne tikai privātas mājsaimniecības, bet arī uzņēmumus. Biznesa paplašināšanās, jaunu filiāļu atvēršana vai biroja pārcelšanās uz jaunām telpām, pilsētu vai pat citu valsti, kā arī citas pārmaiņas uzņēmējdarbībā var kalpot par iemeslu pārvākšanās procesam. Kā atvieglot šo procesu un neļaut tam kavēt uzņēmuma ikdienas darbību? Izvēloties profesionālu pārcelšanās servisu, kas veic biroju pārvešanu, tādēļ varēs visu paveikt tavā vietā!

Pirms zvani noteiktam pārvākšanās pakalpojuma sniedzējam, izvērtē, vai tas atbilst šādiem kritērijiem:

Starptautiska biroju pārvadājumu pieredze 

Pirmkārt jau noskaidro, vai izvēlētais pakalpojuma sniedzējs vispār ir pieredzējis biroju pārvadāšanā. Vēl labāk, ja izvēlētais pārvākšanās serviss šo pakalpojumu piedāvā arī starptautiskā mērogā – tas nozīmē īpaši precīzas loģistikas un plānošanas prasmes, kas noderēs arī vietēja mēroga pārvadājumos.

 Plašs autotransporta piedāvājums

 Pāris piekabes vai neliels busiņš nebūs īsti piemērots transports, ja jāpārved liels birojs, kas nodrošina darbavietu vairākiem desmitiem darbinieku. Apvaicājies pārvadātājam, kāda veida transports un kādā apmērā ir pieejams, lai biroja mēbeles, mantas un aprīkojumu varētu pārvest pēc iespējas ātrāk!

 Mēbeļu montāža un demontāža

 Pat, ja talka birojā šķiet laba ideja, labāk tomēr neliec saviem darbiniekiem skrūvēt galdus un plauktus. Ja pārcelšanās serviss piedāvā mēbeļu demontāžu vecajā adresē un montāžu jaunajā adresē, ieguvēji būs visi – darbs noritēs ātrāk un kvalitatīvāk, savukārt uzņēmums tikmēr var baudīt jēgpilnāku komandas saliedēšanas pasākumu.

 Vērtīgu mantu pakošana

 Visticamāk, pašiem pakojot mantas, tiks zaudēts laiks un, kā zināms, laiks ir nauda. Arī mantu iepakošanu var veikt pārcelšanās serviss, izmantojot profesionālus materiālus un pieredzē gūtās iemaņas. Pievērs uzmanību, lai pārcelšanās pakalpojuma sniedzējs piedāvā piemērotus risinājumus arī tehnikas, datoru, gleznu un citu trauslu, vērtīgu un antikvāru priekšmetu pārvadāšanai!

 Adekvāta cena par pārcelšanās pakalpojumu

 Precīzs, punktuāls un profesionāls pārvākšanās serviss nebūs bezmaksas, taču pirms pakalpojuma pieteikšanas noteikti varēs piedāvāt individuālu risinājumu tieši tava uzņēmuma vajadzībām. Svarīgi, lai visas pārvākšanās izmaksas un pakalpojuma cena tiktu saskaņotas pirms pašas pārcelšanās. Pirms piesaki pakalpojumu, ieskaties arī citu atsauksmēs par servisu, lai redzētu, vai sniegtā pakalpojuma cena atbilst pakalpojuma kvalitātei!

 

Pārcelšanās24.lv komanda pilnībā atbilst jebkuram no iepriekš minētajiem kritērijiem. Šai komandai ir bagātīga pieredze ar biroja pārvākšanās darbu organizēšanu un veikšanu, tāpēc biroja pārvākšanās būs ātra, efektīva un droša, neatkarīgi no pārceļamā biroja lieluma, savukārt uzņēmuma darbība tiks ietekmēta pavisam maz un īsu laiku. Ja vēlies, lai tavs bizness neapstājas pārcelšanās dēļ, labāk izvēlies pārcelšanās komandu ar pieredzi!