Laužam stereotipus par pārvākšanos!

Kāpēc ilgstoši paliekam dzīvesvietā, kas mūs neapmierina? Kāpēc noraidām darba piedāvājumu citā pilsētā vai valstī? Kāpēc izvairāmies pagaidu dzīvokli iekārtot mājīgāk un omulīgāk, zinot, ka pēc laika plānots to mainīt uz citu? Vai arī nemainām biroja telpas uz klientiem ērtāku vietu? Liela daļa cilvēku atzīst, ka pārvākšanās process – vai tas ir “izbaudīts” tikai vienu, vai neskaitāmas reizes, ir smags, laikietilpīgs un sarežģīts. Bet, ja nu izrādītos, ka tam tādam nemaz nav jābūt? 

Pirmais stereotips – kravu pārvadājumi ir sinonīms īrētam, nedaudz netīram busam, kurā pāris aizdomīga paskata vīrieši ātri sakraus vai, visticamāk, sametīs jūsu pašu sapakotās mantas un palīdzēs pārnest smago dīvānu vai veiks klavieru pārvešanu.

Pilnīgi noteikti - nē!

Pārcelšanās pakalpojums patiesībā ir serviss, kurā darbinieki ierodas un izdara pilnīgi visu jūsu vietā. Turklāt pat labāk kā jūs paši, jo viņi zina kā iepakot vecmāmiņas servīzi tā, lai nometot kasti no otrā stāva, tasītei nenotrūktu pat osiņa. Protams, neviens “FF International Movers” darbinieks tā ar jūsu īpašumu nerīkosies, bet, lai celtu kvalifikāciju, pakotājiem ir tikušas organizētas speciālas sacensības, lai pierādītu, ka viņi tiešām to spēj izdarīt. 

Drēbes netiks steigā noņemtas no pakaramajiem un sastūķētas liela izmēra miskastes maisos – tās tiks ievietotas speciālās kastēs, no kurām izņemtas, būs tieši tādā stāvoklī, lai varētu uzreiz ievietot skapī. Nebūs jātērē laiks un līdzekļi lai tās pārmazgātu un izgludinātu. “FF International Movers” izmanto atbilstošu iepakojamo materiālu, pielāgojot to pārvietojamā objekta specifikai. Turklāt arī pašu skapi vai citas mēbeles viņi demontēs, ja nepieciešamas, pārvedīs uz jauno vietu un atkal saliks kopā. Jums izpaliks drudžainā kravāšanās pa kastēm, meklējot kur tad iemests skrūvju maisiņš un kurai mēbelei kuras skrūves īsti bija paredzēts. 

Otrais stereotips – manas mantas ir tik privātas un vērtīgas, ka svešie tām nedrīkst pieskārties, bet tās nav pietiekami vērtīgas, lai es maksātu par to drošu pārvietošanu.
Šajā apgalvojumā ir vērojamas diezgan konkrētas pretrunas. Vai kāds veic civiltiesisko apdrošināšanu gadījumos, kad pārvākšanās notiek tikai paļaujoties uz saviem spēkiem vai pieaicinot palīgā paziņas? Ja pašam vai kādam no viņiem no rokām izšļuks priekšmets ar materiāli augstu vai dziļi sentimentālu vērtību – neviens par to atbildību neuzņemsies. “FF Inernational Movers” darbība un pakalpojumi ir civiltiesiski apdrošināti. Turklāt ir skaidrs, ka, ja viņiem pārvākšanos ir uztic ārvalstu diplomāti, tad piedāvātais serviss ir augstas kvalitātes un drošs. Jo, ja uz apzīmējumu “svešs cilvēks” paskatās no citas perspektīvas – līdz kuram brīdim nepazīstams cilvēks tāds ir un kurā brīdī tas mainās. Galu galā arī draugi, kolēģi vai cilvēki ar kuriem mēs veidojam attiecības tādi kaut kad ir bijuši. 

Trešais stereotips – iesaistot pārvākšanās procesā citus cilvēkus, būs nepieciešams papildus laiks, lai viņiem visu izstāstītu un dotu norādījumus, kā arī jāatbild uz nesvarīgiem jautājumiem.

Patiesībā – gluži otrādi. “FF International Movers” lai veiktu pārcelšanas pakalpojumu ir nepieciešamas tikai trīs lietas:
1. Atslēgu komplekts no vietas, kur atrodas mantas;
2. Atslēgu komplekts no jaunās vietas;
3. Plāns no jaunās vietas, lai saprastu kuras mantas kur tieši novietot;
Un plānam nav jābūt sarežģītai skicei no interjera dizainera vai arhitekta rasējumam – pietiek ar uzskatāmu zīmējumu, lai saprastu kur tieši un kādā veidā mēbeles izvietot. Jo mazāk lieku cilvēku pārvākšanās procesā, jo raitāk un ātrāk viss notiek. Īpaši svarīgi tas ir pārvācot ofisa vai biroja telpas. Nevis katrs darbinieks nēsājas apkārt ar savu mapīšu kaudzi, kamēr beigu beigās pazaudē svarīgus līgumus, bet visu no vienas vietas uz otru pārceļ organizēts serviss tā, ka katra krūzīte, zīmuļu turētājs vai saspraude atrodas savā vietā. Un biznesam nebūs jācieš finansiāli zaudējumi no dīkstāves, kamēr tiek sameklēts, kur palicis viss nepieciešamais. 

Ceturtais un noteikti visbūtiskākais stereotips – tas ir dārgi.
Protams, ka par jebkuru pakalpojumu, ko veic profesionāļi, ir jāmaksā. Bet vai tas tiešām sanāk dārgāk nekā darīt visu pašiem? Pirmkārt degvielas izmaksas – ļoti reti, kad izdodas visu organizēti sapakot un ar vienu reizi pārvest. Bieži pārvākšanās izstiepjas uz nedēļu, kamēr iedzīve tiek pārcelta pa daļām. Tāpat ļoti viegli ir samocīt muguru kamēr paši kā bruņurupuči cenšamies visu aiznest. Un jebkuras traumas ārstēšana izmaksā daudz. 

Bez tā, ka mantas var tikt deformētas, salauztas vai pazaudētas, var minēt arī vēl kādu fenomenu, kurš parādās brīdī, kad pārvākšanās jau ir paspējusi pamatīgi nogurdināt, proti, stāvoklis “Varbūt šito mums nemaz nevajag?”. Un daļa mantu pa taisno nonāk atkritumu tvertnē vai tiek atstātas vecajā īpašumā. Jo gluži vienkārši nav spēka ar tām vairs krāmēties. Bet kā likums tās ir tieši tādas lietas, kas vēlāk izrādās noderīgas un nepieciešamas. Un nākas tās iegādāties par jaunu, jo mirkļa impulsam ļauties ir viegli, sevišķi, tāpēc, ka pārvākšanās ir tas process, kur cilvēki ātri nogurst, kļūst viegli aizkaitināmi un mēdz strīdēties. Tieši tā – nervu šūnas ir naudā nenovērtējams un praktiski neatjaunojams resurss. 

Ja cilvēks augstu vērtē savu laiku, adekvāti spēj izvērtēt izdevumu un ieguvumu attiecību, turklāt apzinās, ka ne vienmēr visu zina un prot labāk, tad īstā izvēle, kam uzticēt savas mājas, dzīvokļa vai ofisa telpu mēbeļu un aprīkojuma pārvietošanu ir “FF International Movers”, jo viņi pārceļas katru dienu un zina, kā to izdarīt vislabāk!