Lūk, kādēļ poligrāfija jāiekļauj mārketinga stratēģijā!

Pixabay.com

Neraugoties uz interneta mārketinga straujo attīstību, drukātie materiāli ir neaizstājams pārdošanas rīks.  Papīrs un kvalitatīvi poligrāfijas materiāli vienmēr ir uzskatīti par uzņēmuma prestiža rādītājiem. Produktu katalogs vai brošūra, kas uzdrukāta uz augstas kvalitātes papīra, nozīmīgi prezentpriekšmeti Taviem klientiem demonstrē spēcīgu un stabilu uzņēmumu. Turklāt poligrāfijas materiāli ir laba reklāma, kas veicina uzņēmuma atpazīstamību, piesaista klientus un ceļ uzņēmuma rentabilitātes rādītājus. Pat tie, kuri apgalvo, ka reklāma uz viņiem neiedarbojas, visticamāk izvēlēsies tieši tos produktus un pakalpojumus, kuru logo būs pamanījuši. Tādēļ domājot par uzņēmuma peļņu, attīstību un atpazīstamību, noteikti ir jāizvērtē poligrāfijas sniegtās priekšrocības.

1. Flajeri, brošūras, bukleti un citas poligrāfijas iespējas 

Izvēloties poligrāfiju kā galveno reklāmas veidu, Tev paveras plašas iespējas.

Vari sagatavot taustāmus materiālus - brošūras, bukletus, flaijerus jeb skrejlapas – par savu uzņēmumu un sniegtajiem produktiem un pakalpojumiem, ko izmantot izstādēs vai citos publiskos pasākumos. Atvēli mazāk vietas aprakstam par savu uzņēmumu (dibināšanas gads, uzņēmuma misija, vīzija, utt.) un vairāk ieguvumiem, ko patērētājs no Tava produkta gūs.

Grāmatas un kalendāri nav kas tāds, ko cilvēks uzreiz izmetīs laukā, tāpēc ir vērts sagatavot arī šādu prezentmateriālu. Vari atrādīt šīs īpašās lietas uzņēmuma sociālajos tīklos vai uzdāvināt tās saviem lielākajiem klientiem. Viņi šādu žestu novērtēs un jūsu turpmākā sadarbība no tā tikai iegūs.

Savu logo vari arī uzlikt uz papīra maisiņiem un dokumentu mapēm, kuras ikdienā cilvēki nēsā līdzi ērtības dēļ. Viņi veicinās uzņēmuma atpazīstamību Tavā vietā.

2. Apdruka veido Tava uzņēmuma vizuālo identitāti

Iespējams, pirms dažiem gadu desmitiem uzņēmuma identitātei Latvijā nebija lielas nozīmes. Cilvēki pirka to, kas bija pieejams vai kas bija lētāks, bet tagad situācija ir cita. Daudzi cilvēki izvēli par labu vienam vai otram produktam veic, pamatojoties uz to, cik vizuāli pievilcīgs tas viņiem šķiet. Nesen pat dzirdēju kolēģi, kurš kafiju pērk, izvēloties pēc iepakojuma krāsas! Ir ļoti svarīgi izmantot krāsainus, vizuāli pievilcīgus un kvalitatīvus reklāmas materiālus. Tie ļaus cilvēkiem uzzināt par Tavu uzņēmumu un atpazīt to.

3. Īstais sadarbības partneris veicinās Tava uzņēmuma attīstību

Poligrāfijas uzņēmumi ir ieinteresēti, lai Tava reklāma strādātu, tāpēc viņi Tev neļaus “nošaut greizi” ar reklāmu, kas cilvēkiem varētu nepatikt. Šie cilvēki pārzina reklāmas tendences, zina, kā jāpasniedz saturs, lai tas labi strādātu, un ieteiks Tev labākos risinājumus mērķu sasniegšanai. Ja ar reklāmu neesi uz Tu, bet vēlies izmantot druku reklāmā, šie ir pirmie cilvēki, pie kuriem vērsties pēc palīdzības. Piemēram, "IBC Print Baltic" pat piedāvā mācību kursus un nodarbības, lai viņu sadarbības partneri uzlabotu savas prasmes mārketingā un tādējādi palielinātu pārdošanas apjomus.