Pēcsvētku atslodze, ievērojot mēness fāzes

Pēc Ziemassvētku un Jaungada svinībām bieži vien izjūtam vainas apziņu par pārlieku gardo svētku ēdienu notiesāšanu, bet apņemšanās no 1.janvāra ēst tikai veselīgi ne vienmēr īstenojas.

Ja paša gribasspēks šķiet mazliet par mazu – talkā var nākt dabas spēki. Piedāvājam ievērot atslodzes dienas, ņemot vērā mēness fāzes, jo pēc tām var noteikt, cik ātri un intensīvi organisms uzsūc vai izvada ar uzturu uzņemtās vielas.

Mēdz teikt, ka līdz ar Mēnesi aug apetīte. Jaunā mēnesī noderīgas būtu augļu vai sulu kūres, jo organisms noderīgās vielas uzņems daudz labāk, kā dilstoša mēness laikā.

Augošā mēnesī organisms labprāt uzņem visu lieko, ko apēdam. Pilnmēnesī organisms ir jūtīgs un uzņēmīgs, tādēļ ēšanā vēlams ievērot mērenību, bet dilstošā mēnesī organisma attīrīšanās norit vieglāk un, ievērojot atslodzes dienu, nav tik izteikta bada sajūta.

Janvārī vēl gaidāmas četras atslodzei piemērotas dienas. 8. janvārī ir dilstošā mēness fāze un, sākot no sešiem vakarā, var ievērot 12 stundu atslodzi, 16.janvārī – jauna mēness fāzē – sākot no četriem pēcpusdienā var ievērot 24 stundu ilgu atslodzi, 24.janvārī, kad būs augošs mēness, no sešiem vakarā ieteicama 12 stundu atslodze, bet 31. janvāra pilnmēnesī 24 stundu atslodzes laiks sākas pēc plkst. 3 naktī.

Atslodzes dienas gan nenozīmē badošanos. Šajās dienās jādzer daudz ūdens un uzturā var lietot vieglu, veģetāru uzturu. Var dzert arī attīrošas tējas paniņas, vai kefīru.