Rīgas Sociālais dienests atsāks pieņemt klientus klātienē

No 10. jūnija Rīgas Sociālais dienests (RSD) atsāks klientu pieņemšanu klātienē, bet tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni. Jāzvana uz sev tuvāko RSD teritoriālo centru informatoram, kura tālruni var uzzināt apmeklējot RD Labklājības departamenta mājaslapas ld.riga.lv sadaļu Rīgas Sociālais dienests/Rajona nodaļas, kā arī zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 80005055.

Klienti RSD telpās tiks ielaisti tikai pieraksta kārtībā, un lūgums ierasties ne ātrāk kā 5 minūtes pirms pieraksta. Tāpat obligāta prasība šobrīd ir uz pieņemšanu ierasties sejas aizsegā (maska, lakats, šalle).

Aicinām klientus jau laicīgi mājās sagatavot visus nepieciešamos dokumentus iesniegšanai dienestā, līdzi noteikti ir jābūt personu apliecinošam dokumentam (pasei, eID kartei).

Dokumentus joprojām var iesniegt arī attālināti, ja konkrētā pabalsta piešķiršanai nepieciešams iesniegt izdevumus apliecinošus dokumentus, tad tos kopā ar iesniegumu, kas uzrakstīts latviešu valodā un personas pašrocīgi parakstīts, var atstāt dokumentu kastēs, kas atrodas pie katras no 14 Rīgas Sociālā dienesta klientu pieņemšanas vietām Rīgā.

Tāpat iesniegumu, parakstot to ar drošu elektronisko parakstu var iesniegt soc@riga.lv vai izmantojot e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” portālā www.latvija.lv. Iesniegumā personai obligāti jānorāda vārds un uzvārds, personas kods, adrese, tālrunis un pēc iespējas plašāk jāapraksta problēma, kuru nepieciešams risināt. Papildus iesniegumā jānorāda konta numurs, uz kuru pārskaitīt pabalstu tā piešķiršanas gadījumā. Nepieciešamības gadījumā iesniegumam pievieno dokumentu kopijas, kas apstiprina iesniegumā minētos apstākļus. Atgādinām, ka Rīgas Sociālais dienests no personām pieņem un izskata dokumentus tikai valsts valodā.

Lasi, kā darbojas e-paraksts un kā pie tā tikt, šeit: Vai zini kam domāts elektroniskais paraksts?