Vai "Lido" restorānos nākotnē strādās roboti?

Uzņēmējs Gunārs Ķirsons, viesojoties kanāla 360TV raidījumā “Rezervēts”, žurnālistam Armandam Tripānam atklājis vērienīgus “Lido” tīkla robotizācijas plānus. Izrādās, Ķirsons jau sen bija plānojis atvērt restorānu, kur apkalpošana ir maksimāli mehanizēta, taču tam pietrūcis līdzekļu. “Robotizācija ir ļoti, ļoti, ļoti dārga. Man pat ir tāda jauna sistēma izveidota – ja es viņu būtu ielaidis iekšā, tad mums Latvijā nebūtu problēmas koronavīruss,” saka ēdināšanas uzņēmumu saimnieks un atklāj, ka viņam ir izdomāts unikāls veids, kā apkalpot cilvēkus absolūti bezkontakta. Jautāts, vai tas nozīmē, ka “Lido” darbinieki var masveidā zaudēt darbu, uzņēmējs atklāj, ka robotizācija neskaršot jau apmeklētāju iecienītās ēstuves - tur darba vietas tikšot saglabātas. Vērienīgās izmaiņas un jauno apkalpošanas pieredzi iecerēts īstenot jaunatvērtos uzņēmumos.