Vai masāža palīdzēs iegūt labu figūru un zaudēt svaru?

Photo by Ryan Christodoulou on Unsplash

Figūras korekcijas procedūras, tai skaitā masāžas, apvienojumā ar veselīgu, sabalansētu ēdienkarti un regulārām fiziskām aktivitātēm ir universāla recepte, lai tiktu pie kārotajām auguma aprisēm. Ja uztura plāna ievērošana un sportošana var prasīt zināmu piepūli, tad masāžas un citas procedūras noteikti ir patīkamākā plāna daļa. Tāpēc, iespējams, jāsāk tieši ar masiera apmeklējumu un pārējie soļi pēc tam veiksies daudz vieglāk.

Kāda ir masāžas labvēlīgā ietekme uz organismu?

  • Mazinās trauksme un stress – tieši šie ir divi galvenie vaininieki, kas atbildīgi par pastiprinātu kāri pēc “komforta ēdiena” jeb saldām, treknām, sāļām un ceptām lietām, regulāru pārēšanos, mēģinot “apēst” kreņķus darbā vai privātajā dzīvē un pastiprinātu alkohola lietošanu. Ja mūsu emocijas ir kārtībā, vieglāk sakārtot arī ēdienkarti.
  •  Mazinās muskuļu un muguras sāpes – viens no iemesliem, kāpēc pēc pirmās dienas kārtīgā treniņa neseko nākamais, ir pārpūlēti un sāpoši muskuļi. Masāža palīdzēs muskuļiem atlabt pēc fiziskas slodzes un būs vieglāk ievērot treniņu grafiku, jo nebūs jācīnās ar sāpēm.
  •  Uzlabojas kustību diapazons – masāža palīdz ķermenim iesildīties un kļūt elastīgākam. Jo brīvāk jūtamies kustoties, jo vairāk gribam to darīt. Katram ir pazīstama sajūta, ka treniņā šķiet – nevaru neko izdarīt un citiem sanāk labāk kā man. Tāpēc masāža būs ļoti noderīga, lai palīdzētu savu sniegumu uzlabot.
  •  Uzlabojas miega kvalitāte – nepārtraukts, ciešs 7-8h miegs no plkst. 22.00/23.00 – 6.00 tiek minēts kā viens no būtiskākajiem faktoriem, kas palīdz uzlabot organisma procesu norisi. Lai no diētas un treniņiem iegūtu maksimālo rezultātu, mums jāļauj ķermenim atpūsties un atjaunoties. Un labs miegs pēc masāžas būs garantēts!

 Kādas ir iedarbīgākās masāžas svara zaudēšanai?

  • Skulpturālā masāža
  •  Liposāža
  • Limfodrenāža
  • Vakuummasāža
  • Medus masāža