Vai vērts veidot krājumus, saldējot gatavos ēdienus?

pixabay.com

Šobrīd pārtikas krājumu veidošana ir gana aktuāla. Kaut vai tā iemesla dēļ, ka veikalu tomēr būtu vēlams apmeklēt pēc iespējas retāk. ļoti ērti un arīdzan praktsiki ir ne tikai saldēt pārtikas produktus, bet arī jau pagatavotus ēdienus. Piemēram, daļu pagatavotā ēdiena var notiesāt vakariņās, bet daļu sasaldēt citai reizei

Turpinājumā 5 veselīgi ēdieni, kuri saldējot nezaudē savu ne savu uzturvērtību, nedz garšas nianse:

1. Lazanja. Šis ir salīdzinoši sarežģīti un laikietilpīgi gatavojams ēdiens. Taču lazanju var pagatavot lielā traukā, daļu no tās patērējot uzreiz, daļu iesaldējot. Pēc atsaldēšanas lazanja gan savas garšas, gan struktūras ziņā ir tāda pati, kā iepriekš.

2. Buljons. Kvalitatīva buljona vārīšana prasa ļoti ilgu laiku, tāpēc to vienmēr vēlams vārīt lielos daudzumos un ielikt saldētavā. Pēc tam to var ērti izmantot gan zupu, gan mērču pagatavošanai.

3. Kāpostu tīteņi. Vēl viens ēdiens, kas ir garšīgs, bet kura pagatavošana ir ļoti laikietilpīga. Tāpēc brīžos, kad šādam darbam uznākusi iedvesma, ir vērts sagatavot vairāk un daļu iesaldēt.

4. Visa veida mērces. Saldēšanu labi panes praktiski visa veida mērces. Vēlāk atliks vien uzvārīt kādas nebūt piedevas, atkausēt sasaldēto mērci un gardas vakariņas gatavas!

5. Kotletes, šniceles un karbonādes. Ne pārāk veselīgi, taču nenoliedzami gardi ēdieni. Pēc saldēšanas, atkārtoti uzsildīti šie gaļas izstrādājumi garšos tāpat kā iepriekš.