Bagāža, foto by ivabalk, pixabay.com
Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību, informē Alise Briede. Korporatīvās komunikācijas vadītāja A/S Air Baltic Corporation.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: "Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus."
Pateicoties jaunajam servisam, pasažieri tagad var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā
Vairāk par ceļojumiem lasi:
- Atklāts jauns "Wizz Air" maršruts no Rīgas uz Alikanti
- "airBaltic" uzsāk lidojumus starp Rīgu un Korfu
- "British Airways" iekļauj Rīgu savā lidojumu tīklā
Bagāža, foto by ivabalk, pixabay.com