Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Jaunajā gadā sabiedriskais transports Rīgā kursēs citādāk; būs jāpērk biļete

„Rīgas satiksme” informē, ka Vecgada dienā, 31. decembrī, un Jaungada dienā, 1. janvārī būs izmaiņas sabiedriskā transporta, pašvaldības autostāvvietu un klientu apkalpošanas centru darbā.

Sabiedrisko transportu Rīgā nevarēs izmantot bez maksas

Saistībā ar Covid-19 izplatību un valstī ieviestajiem ierobežojošajiem pasākumiem, šogad 31. decembrī - Vecgada dienā - un 1. janvārī - Jaungada dienā - sabiedrisko transportu Rīgā nevarēs izmantot bez maksas, kā tas bijis iepriekš.

Autobusi, trolejbusi un tramvaji brauks pēc brīvdienu grafika

Šogad Rīgā Jaunā gada sagaidīšanu atzīmēs bez ierastajiem masu pasākumiem, tostarp bez tradicionālā svētku salūta. Ņemot vērā, ka pasažieru plūsma sabiedriskajā transportā ir samazinājusies un sagaidāms pasažieru plūsmas kritums gada nogalē, 31. decembrī un 1. janvārī autobusi, trolejbusi un tramvaji brauks pēc brīvdienu grafika.

Pasažieriem, kuri ir iegādājušies biļetes darba dienām, lūdzam ievērot, ka 31. decembrī un 1. janvārī biļetes, kas paredzētas darba dienām, nebūs derīgas braukšanai sabiedriskajā transportā.

Pārbaudi sabiedriskā tranpsporta sarakstus 1188.lv mājas lapā.

Kursēs tikai 1 ekspresbuss

Vecgada un Jaungada dienā 300. maršruta ekspresbusi kursēs pēc brīvdienu grafika. Citu maršrutu ekspresbusi svētku laikā nekursēs.

„Rīgas satiksme” autostāvvietas varēs izmantot bez maksas

Rīgas pašvaldības maksas autostāvvietas, kuras apkalpo „Rīgas satiksme”, 31. decembrī un 1. janvārī varēs izmantot bez maksas, izņemot apakšzemes stāvvietu Krišjāņa Valdemāra ielā 5a – tur par autostāvvietu būs jāmaksā atbilstoši spēkā esošajiem tarifiem.

Kā svētkos strādās „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri?

  • 30. decembrī klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laiks būs no plkst. 8:00 līdz plkst. 17:00, pārējie klientu apkalpošanas centri strādās kā ierasts darba dienās – līdz plkst. 19:00. Atgādinām, ka „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centros klienti tiek apkalpoti pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klientu centra apmeklējumam iespējams gan pa informatīvo tālruni 20361862, gan mājas lapā: https://pieteikums.rigassatiksme.lv/TimeSlot/Register. Apmeklējot klientu centru, apmeklētājiem jālieto mutes un deguna aizsegus.
  • 31. decembrī un 1. janvārī visi klientu apkalpošanas centri būs slēgti.
  • Sestdien, 2. janvārī, un svētdien, 3. janvārī, klientu apkalpošanas centra Spīķeru ielā 1 darba laiks būs no plkst. 10:00 līdz plkst. 16:00, pārējie klientu apkalpošanas centri būs slēgti.

Plašāku informāciju par „Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājaslapā www.rigassatiksme.lv vai sociālā tīkla platformās.

Covid-19 izplatības ierobežošanai valstī ieviesti pastiprināti drošības pasākumi un nepieciešama ikviena cilvēka iesaiste. Aicinām iedzīvotājus izmantot sabiedrisko transportu ārkārtējās situācijas laikā tikai tad, ja tas patiešām nepieciešams.

Lasi arī šos rakstus:

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas