Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Viegli stiepšanās paņēmieni, lai samazinātu sāpes ceļos

Stiepšanās, StockSnap

Stiepšanās, StockSnap

Vai sāp ceļgali? Diemžēl ceļgalu sāpes ir diezgan izplatītas un var skart plašu cilvēku loku, sākot no progresīviem sportistiem līdz vecākiem cilvēkiem. Viegli stiepšanās paņēmieni var samazināt sāpes ceļos.

Kādēļ parādās sāpes ceļos?

Sāpes ceļos var parādīties pēkšņi vai attīstīties laika gaitā un sāpēt ilgstoši. Lai gan ir daudzi ceļgalu sāpju cēloņi, visbiežāk sastopamie ir:

  • muskuļu vājums,
  • sāpes muguras lejasdaļā vai gūžas locītavā,
  • artrītu, pēdu problēmas, piemēram, plakanā pēda,
  • tiešas traumas,
  • slikta ķermeņa stāja,
  • nelaimes gadījumi, piemēram, auto avārijas,
  • pārmērīgs svars
  • u.c. iemesli.

Ja saskaries ar ceļa sāpēm, ir ļoti svarīgi noteikt cēloni. Šīs sāpes var ietvert struktūras, kas atrodas ārpus ceļgala, un, zinot cēloni, varat tās ārstēt, nevis vienkārši ārstēt simptomus. Tāpēc pirms jebkādu vingrinājumu vai stiepšanās rutīnas uzsākšanas konsultējies ar savu ārstu, ja ir ievērojamas sāpes ceļa zonā.

Tomēr, kad viss ir skaidrs, dažas ikdienas stiepšanās var palīdzēt mazināt ceļgalu sāpes. Daudzas no šīm stiepšanās praksēm faktiski ietver potītes un gūžas locītavas, kas sākumā var izklausīties dīvaini. Kad ir sāpes ceļgalos, šo sāpju cēlonis bieži ir citas ķermeņa daļas neefektivitātes blakusprodukts, parasti vaininieki ir potītes un gūžas locītavas. Potītes vai gūžas locītavai trūkst veselīgas kustību amplitūdas, tad ceļa locītava tiek pakļauta pārmērīgam spiedienam, griezes momentam un darbam. Tas izraisa pārmērīgu tā lietošanu, bojājumus un sāpes. Bet, nodrošinot veselīgu kustību diapazonu gan potītes, gan gūžas locītavās, var tieši ietekmēt ceļa veselību.

Lūk, lieliski stiepšanās vingrinājumi, ko var veikt kā daļu no regulāras stiepšanās rutīnas vai pēc vajadzības, lai mazinātu sāpes un slodzi uz ceļiem. Tā kā profilakse ir atslēga, lai izvairītos no traumām un sāpēm, vajadzētu veikt šos stiepšanos vairākas reizes nedēļā. Noskaties vingrinājumus video.

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...