Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Krāpnieki mēģina ievilināt shēmās, solot burgerus

Foto: LETA

Foto: LETA

Ātrās ēdināšanas ķēde "Burger King" brīdina par uzņēmuma vārdā īstenotām krāpšanas shēmām sociālajos tīklos, līdzīgi kā to pagājušajā nedēļā ziņoja arī "McDonald's".

"Burger King" pārstāvji aģentūrai LETA norāda, ka krāpnieciskās shēmas ietver sludinājumus, kas satur izdevīgus piedāvājumus no zināmām globālām ātrās ēdināšanas ķēdēm tikai par dažiem eiro, solot klientam piegādi līdz pat durvīm.

Noklikšķinot uz viltotas reklāmas sociālajos tīklos, klientam tiek lūgts pievienot personas datus un debetkartes vai kredītkartes informāciju, bet pēc maksājuma veikšanas klients ēdienu nesaņem, turklāt no klienta tiek ieturēta lielāka summa, nekā solīts sludinājumā.

Minētās krāpnieciskās aktivitātes notiek caur sociālo mediju platformām, piemēram, "Facebook" un "Instagram".

LETA jau vēstīja, ka ātrās ēdināšanas ķēdes "McDonald's" vārdā pēdējo nedēļu laikā sociālajos tīklos parādījušies viltus piedāvājumi par maltīšu komplektiem un konkursiem.

Kompānijā uzsver, ka viltus piedāvājumi izplatīti caur "Instagram" un "Facebook" platformām, krāpniekiem uzdodoties par "McDonald's" un aicinot iedzīvotājus sniegt informāciju, ievadot personas datus, kā arī veicot priekšapmaksu. Kompānijā norāda, ka tā ir krāpnieciska darbība, kuras mērķis ir iegūt iedzīvotāju naudu, un maltītes netiek piegādātas.

Foto: LETA

Foto: LETA

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие советы

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas