5 Padomi āra sportošanai rudenī

Sportošana ikdienā ir kļuvusi par dzīvesveidu daudziem no mums. Tas ir tiešām apsveicami! Un kas var būt labāk savienojams ar sportu, ja vien ne svaigs gaiss? Daudzi, iestājoties vēsam periodam, no āra sportošanas pāriet uz sportošanu telpās, nespējot savienot sportošanu ar laikapstākļiem un baidoties saaukstēties. Sniedzam 5 padomus, kā adaptēties sportošanai ārā vēsam laikam, lai to var turpināt darīt arī rudenī.

Zem sporta tērpa velc termoveļu

Tā kā sportojot ar pieckārtīgu drēbju kārtu ir sarežģīti, bet bez tā mēdz būt auksti, iesakām izvēlēties termoveļu! Termoveļa pasargā ķemeni no krasām temperatūras maiņām. Tavs ķermeņa siltums tik ātri nepazūd, un aukstums nesaldēs. Sporto droši, nebaidoties nosalt!

Velc cepuri un šalli

Viena no svarīgākajām ķermeņa daļām, kas jāpasargā no aukstuma, ir galva un kakls. Pat ja esi plāni saģērbies, bet intensīvi sportojot Tev ir silti, galvā vienmēr jābūt cepurei, lai pasargātu ausis, bet uz kakla – šallei. Bez cepures un šalles, lai cik piemēroti, Tu saģērbtos, ir daudz lielāka iespēja saaukstēties.

Dzer tikai siltu ūdeni

Sportojot, protams, slāpst. Lai sakarsušam nebūtu jādzer auksts ūdens, pirms dodies sportot, uzsildi to un ņem līdzi termokrūzē. Tādējādi izslēgsi iespēju apsaldēt rīkli ar aukstu ūdeni.

Nesēdi mājās arī lietainā laikā!

Protams, rudenī bieži līst, bet tas nav iemesls palikt mājās. No kāju izmirkšanas pasargās piemēroti apavi, bet no paša izmirkšanas -  liet apģērbs.

Nepadodies slinkumam

Tumšos rītos gŗūtāk mosties un tā vien gribas pabūt zem siltas segas, ja zini, ka ierastajā rīta krosiņa laikā ir tumšs un auksts. Bet nekas tā nevairojas, kā slinkums! Tādēļ nepadodies tam! Lai slinkums neņemtos spēkā, dodies sportot kopā ar kādu, tādējādi, jūs viens otru spēsiet motivēt un nepadoties slinkumam.

Noderīgi:

Kā mazināt muskuļu sāpes pēc sporta nodarbībām vai treniņa?

Kā racionāli iekārtot sporta zāli mājās?

23 idejas fiziskām aktivitātēm tiem, kuriem riebjas sports