Kā atrast īstās rezerves detaļas dārza tehnikai?

pixabay.com

Saplīsis motorzāģis, zāles pļaujmašīna vai trimmeris, bet nevēlies pirkt jaunu? Visbiežāk pietiek vien ar pareizās detaļas nomaiņu, bet, kur dabūt atbilstošu rezerves detaļu un kā to salabot – pašrocīgi mājās vai remontēt servisā?

“Instrumentu servisa centrs” speciālisti sniedz ieteikumus kā veiksmīgi atrast detaļas, netērējot laiku braukājot no viena veikala uz otru.

  1. Sameklē informāciju par saplīsušo elektroinstrumentu vai dārza tehniku. Svarīgi piefiksēt šādu informāciju – kas ir ražotājs, kāds ir modeļa nosaukums un kura gada ražojums tas ir.
  2. Veic kontrolzvanus uz izvēlētajiem rezerves detaļu veikaliem, lai noskaidrotu, vai tas piedāvā minētā ražotāja rezerves detaļas.
  3. Nesāc pa telefonu skaidrot, kāda tieši detaļa nepieciešama, jo operators visdrīzāk nespēs pietiekami ātri atbildēt, kā rezultātā tiks kavēts viņa un tavs laiks. Ja veikals piedāvā konkrētā ražotāja rezerves detaļas, pasakies operatoram par palīdzību un noskaidro e-pasta adresi uz kuru nosūtīt precizējošo jautājumu. E-pastā sūti informāciju, kuru esi piefiksējis 1. punktā. Pretī saņemsi rezerves detaļu sarakstu, kas pieejams izvēlētajā servisā.
  4. Identificē, kura detaļa atbilst tavām vajadzībām un noformē pasūtījumu!       Noskaidro cenas un piegādes laiku.
  5. Ja veikals piedāvā arī remonta pakalpojumus, vienojies par to, kad atvedīsi saplīsušo elektroinstrumentu vai dārza tehniku uz remontu. Atceries, ka pirms tam jebkurā gadījumā nepieciešams pasūtīt jaunu detaļu!

Kāpēc nepieciešama iepriekšēja komunikācija ar rezerves detaļu tirgotājiem?

Iepriekš sazinoties ar rezerves detaļu tirgotājiem, izvairīsies no pārpratumiem, kas varētu rasties nepietiekamas informācijas dēļ. Svarīgi ievērot principu, ka zvans tiek veikts, lai noskaidrotu vai konkrētā ražotāja firmas detaļas ir iespējams iegādāties, savukārt e-pasts tiek sūtīts, lai noskaidrotu precīzu informāciju par specifisku detaļu.

Kāpēc zvana laikā nevajadzētu nosaukt arī detaļas nosaukumu?

Bieži mēdz gadīties pārpratumi – operators var pārklausīties, klients var pats kaut ko pārprast un galu galā neviens nav apmierināts. Turpinot komunikāciju e-pastā, viss ir fiksēts un informācija tiek sniegta precīza, bez liekiem pārpratumiem – tādā veidā iegūst abas puses. Klientam būs pierādījums par saziņas sākumu un sarakstes gaitu, savukārt piegādātājs varēs sniegt izcilu servisu precīzi sameklējot informāciju par nepieciešamajām rezerves detaļām.

Kādā gadījumā dārza tehniku vai elektroinstrumentus labot mājās, bet kad – vest uz remontu?

Ja esi pārliecināts par savām spējām, tehniku vai instrumentus vari labot mājās, īpaši ja ne reizi vien esi veicis līdzīgas procedūras. Taču, ja pirmo reizi saskaries ar saplīsušu tehniku un īsti neesi pārliecināts , kas tieši ir saplīsis, un nevari iedomāties, kāpēc kāda detaļa ir nolietojusies – prātīgāk remontu uzticēt profesionāļiem, kas ātri vien salabos saplīsušo tehniku.

Esi jaunas tehnikas meklējumos, vai nepieciešams saremontēt jau esošo, vai pasūtīt rezerves detaļu? Ieskaties www.is-centrs.lv un atrodi visu nepieciešamo savām vajadzībām! Zvani, lai noskaidrotu ražotāja rezerves detaļas pieejamību – 67616037, bet pēc tam precizē informāciju e-pastā, rakstot uz operatora norādīto adresi vai info@is-centrs.lv .