Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"airBaltic" skaidro - vai publicējot biļetes internetā ļaundari var atcelt tavu lidojumu?

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Nesenais Elīnas Didrihsones stāsts par to, ka kāds "Instagram" sekotājs pamanījās bloķēt viņas lidojuma rezervāciju pēc tam, kad influencere publicēja bildi ar biļetēm internetā, licis daudziem ceļotājiem uzdot jautājumu - vai tiešām ir iespējams manipulēt un bloķēt kāda cilvēka lidojumu, tikai balstoties uz informāciju, kas pieejama uz biļetes?

Publicēt biļetes internetā ir ļoti slikta ideja un Didrihsone gandrīz par to dārgi samaksāja. "airBaltic" portālam 1188.lv uzsver, ka viņai paveicās, ka līdz lidojumam bija palikušas mazāk nekā 72 stundas. "Konkrētajā gadījumā līdz Didrihsonu ģimenes lidojumam bija atlikušas mazāk nekā 72 stundas. Tas šajā situācijā pasažieriem kalpoja kā veiksmes faktors, jo rezervācijas atcelšanas pieteikums bija iekļuvis pieteikumu virtuālajā “rindā”," skaidro avikompānija.

"Rezultātā, Rezervāciju departaments vēl nebija paspējis to apstrādāt. Jāpiebilst, ka, piesakot izmaiņas, pasažieris uz savā rezervācijā norādīto e-pasta adresi saņem automātiski ģenerētu e-pasta vēstuli, kas apstiprina, ka vēlamās izmaiņas ir pieteiktas."

Pēc tam, kad Didrihsone sazinājās ar "airBaltic", pieprasījums tiks atcelts un izmaiņas netika veiktas, tādējādi atgūstot savu rezervāciju.

Vai ļaundari var bloķēt tavu lidojuma rezervāciju?

"Ja rezervācijas vai biļetes numurs tiek apzināti vai neapzināti publicēts internetā vai kā citādi padarīts pieejams (piemēram, nosaukts mutiski) trešajām pusēm, pastāv iespēja, ka trešā puse apzināt var manipulēt ar lidojuma rezervāciju (to atcelt, pieteikt izmaiņas, pakalpojumus, mainīt pasažieru personīgo informāciju u.tml.)," skaidro "airBaltic", apstiprinot, ka biļešu publicēšana var rezultēties ar ļoti nepatīkamiem pārsteigumiem.

Ņem vērā katru "airBaltic" paziņojumu!

"Jāuzsver, ka, ja līdz lidojumam atlikušas vairāk nekā 72 stundas, arī tad par izmaiņu pieteikumu persona saņem apstiprinājuma e-pastu. Ja pasažieris uz to nereaģē, pieteikums tiek apstrādāts. Tas nozīmē, ka ir ļoti būtiski rezervācijā norādīt kontaktinformāciju, caur kuru pasažieri patiešām var sasniegt."

Nobeigumā "airBaltic" silti iesaka nepublicēt šādus vai līdzīgus sensitīvus datus internetā vai citviet, jo tādējādi jebkurš var piekļūt jūsu rezervācijai un tās datiem, kā arī veikt izmaiņas.

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Foto: Ieva Leiniša/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas