Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

360 Ziņas kontakti

360 Ziņu redakcija

360 Ziņu redakcija

“360 Ziņas” ir vieta, kur sausi fakti iegūst nozīmi tavā dzīvē, un sarežģītais kļūst visiem saprotams. Mūsu dzinulis ir rūpes, lai skatītāji izdarītu gudras ikdienas izvēles, kā arī pārdomātus pilsoniskus un politiskus lēmumus. 19:00 ir “360 Ziņu” laiks.

Cienot skatītāja laiku, mēs atlasām dienas svarīgākās septiņas ziņas par notikumiem Latvijā un pasaulē, raidījumu iesākot ar Top7 – tempā ātru un koncentrētu pārskatu. “360 Ziņas” turpina izvērsums, kurā žurnālisti parāda, ka aiz katra notikuma un lēmuma ir cilvēki – gan vaininieki, gan tie, kurus notikumu sekas skar personiski.

“360 Ziņu” dienaskārtība ir sabiedrības intereses un dažādu, arī šķietami neērto, viedokļu atspoguļošana. Mēs saskatām ziņas, vēl pirms tās kļūst par citu apspriestu notikumu.

Ziņu teksti un tajos atlasītie interviju fragmenti rada nozīmīgumu cilvēkam, lai spētu asociēt ziņās redzēto ar savu šā brīža un nākotnes ikdienu. Spēt empatizēties ar sabiedrību tā, lai pēc sižeta noskatīšanās gūtu sajūtu, ka ir atbildēts uz tiem jautājumiem, ko viņš pats vēlētos uzdot.
Mēs piešķiram vērtību sabiedrības balsij pat visattālākajā Latvijas ciemā, tāpēc aicinām neklusēt un ziņot redakcijai par aktuāliem jautājumiem un netaisnībām.

WhatsApp: 25708888
E-pasts: zinnesi@360tv.lv

Raidījumu veido žurnālisti Madara Rudzīte, Ramona Veckalniņa, Miks Dūcis, Māris Bergs, Skirmante Baļčiūte, Hilda Cīrule, Ginta Auzniece-Jaunzeme, Līva Pārupe un Laura Mellēna.

Raidījumu vada skatītāju uzticību iemantojušie ziņu un prasīgas žurnālistikas etaloni Arta Skuja un Tālis Eipurs.

Producenti – TV un ziņu mediju profesionāļi Andra Ceriņa, Antra Ērgle un Alvils Vīksne.

360 Ziņu redakciju vada Uldis Āboliņš.

360 Ziņu redakcija

360 Ziņu redakcija

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas