Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Aicina iedzīvotājus izveidot jaunu biezpiena sieriņa garšu

Biezpiena sieriņš. Foto: Paula Čurkste/LETA

Biezpiena sieriņš. Foto: Paula Čurkste/LETA

Piena pārstrādes koncerns "Food Union" aicina iedzīvotājus izveidot jaunu biezpiena sieriņa "Kārums" garšu kampaņā "Svinam KRĀ!", aģentūru LETA informēja kompānijā.

Jaunā biezpiena sieriņa garšu iespējams izveidot tīmkeļvietnē līdz 5.jūnijam. Iedzīvotājiem ir iespēja izveidot apmēram 200 unikālu sieriņu garšas kombināciju. Kopumā piedāvājumā ir 15 biezpiena garšas, 15 papildu piedevas un trīs glazūras.

Kompānijā min, ka populārākais no visiem biezpiena sieriņu variantiem kļūs par jubilejas "Kārumu" un veikalu plauktos nonāks rudenī.

Jau vēstīts, ka "Food Union" koncerna apgrozījums 2022.gadā pieauga par 14,5% un bija 127,8 miljoni eiro, vienlaikus koncerns cieta zaudējumus 4,3 miljonu eiro apmērā pretstatā peļņai gadu pirms tam. Finanšu dati par 2023.gadu pagaidām nav publiskoti.

Uzņēmumu grupā ir Latvijas "Valmieras piens" un "Rīgas piena kombināts", kas 2020.gada februārī pievienoja "Rīgas piensaimnieku", tāpat grupā ir saldējuma ražotājs Igaunijā "Premia", saldējuma ražotājs Dānijā "Premier Is" un saldējuma izplatītājs "Hjem Is", saldējuma ražotājs Norvēģijā "Isbjrn Is", saldējuma ražotājs Rumānijā "Alpin57Lux"."Food Union" ir arī divas piena produktu un bērnu pārtikas ražotnes Ķīnā.

Biezpiena sieriņš. Foto: Paula Čurkste/LETA

Biezpiena sieriņš. Foto: Paula Čurkste/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas