Kanāla 360 raidījumā "Ģimene burkā" skatītāji aicināti iepazīties ar jaunpienācējiem – Dzenīšu ģimeni, kas sevi dēvē arī par influenceriem. Kristīne un Agris atklāti dalās, kā veidojas viņu ikdiena un ienākumi.
Kristīne stāsta: "Kā mēs dzīvojam? Mēs veidojam reklāmas un mums ir savs veikals – tie ir tie mūsu darbiņi. Agris filmē ne tikai reklāmas, bet arī kāzas."
Ar video filmēšanu galvenokārt nodarbojas Agris, un viņš norāda, ka šis darbs nebūt nav tik vienkāršs, kā sākumā varētu šķist: "Tie, kas nav saskārušies ar šāda veida darbiem, domā, kas tad tur uzfilmēt video, bet jūs jau paši redzat, kā ir atrast pareizo leņķi, gaismas, izkārtojumu, lai tas viss izskatītos estētiski skaisti."
Savukārt Kristīne pievērš uzmanību arī šīs profesijas plusiem un mīnusiem: "Šajā darbā ir daudz priekšrocību.
Protams, ir arī kaut kāda tā sava ēnas puse – tie paši komentāri, bet mēs jau tam esam izgājuši cauri un tas rūdījums ir.
Bet! Ir ļoti daudz plusu, piemēram, tev maksā par ēšanu, ceļošanu... ir ļoti daudz plusu."
Dzenīši uzsver, ka šobrīd viņu darbs ir saistīts ar radošumu, elastību un spējām pielāgoties dažādām situācijām. Lai gan reizēm nākas saskarties ar kritiku, ģimene šo pieredzi uzskata par vērtīgu rūdījumu un turpina attīstīt savu darbību gan sociālajos tīklos, gan ārpus tiem.
Lasi arī:
Raidījuma "Ģimene burkā" jubilejas sezonas jaunpienācēji Dzenīši atver durvis savām ikdienas gaitām

Foto: Ģimene burkā
