Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ķīnas delegācija centusies pārliecināt ES atzīt okupētās Ukrainas teritorijas

Ķīnas Ārlietu ministrijas pārstāvis Li Hui un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs. Foto: AP/Scanpix

Ķīnas Ārlietu ministrijas pārstāvis Li Hui un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs. Foto: AP/Scanpix

Ķīnas delegācija nesenās Eiropas tūres gaitā centusies pārliecināt Eiropas Savienības (ES) valstis atzīt Krievijas veikto okupēto Ukrainas Doneckas, Luhanskas, Hersonas un Zaporižjas apgabalu teritoriju aneksiju, vēsta laikraksts "Wall Street Journal", atsaucoties uz avotiem ES valstu valdībās.

Atbilstoši avotu teiktajam, Ķīna aicina Krieviju un Ukrainu uz pamieru un robežu fiksēšanu atbilstoši šā brīža situācijai.

Kā sacīja viens diplomāts, kas piedalījies sarunās, Eiropas puse atbildējusi, ka nav ieinteresēta konflikta iesaldēšanā un joprojām uzskata, ka galvenais konflikta noregulējuma nosacījums ir Krievijas karaspēka izvešana no Ukrainas teritorijas.

Kāds cits diplomāts sacījis, ka Pekina šādi cenšas pārliecināties par Ukrainai sniegtā Rietumu atbalsta vienotību.

Diplomātisko struktūru līdzstrādnieki uzskata, ka Ķīnas galvenā interese ir, lai Krievija nezaudē karā un nepielieto kodolieročus.

16.maijā Ķīnas delegācija Ārlietu ministrijas īpašā pārstāvji Li Hui vadībā apmeklēja Kijivu, kur tikās ar Ukrainas ārlietu ministru Dmitro Kulebu.

Pēc tam Li devās uz Poliju, Franciju, Vāciju un Beļģiju.

Piektdien gaidāma viņa ierašanās Maskavā, kur viņš tiksies ar Krievijas ārlietu ministru Sergeju Lavrovu.

Ķīnas Ārlietu ministrijas pārstāvis Li Hui un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs. Foto: AP/Scanpix

Ķīnas Ārlietu ministrijas pārstāvis Li Hui un Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs. Foto: AP/Scanpix

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие советы

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas