Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

"Straupe" atguvusies pēc E.Coli gadījuma – pasūtījumu skaits pieaug, parādās jauni klienti

Foto: PKS Straupe publicitātes attēls

Foto: PKS Straupe publicitātes attēls

Piensaimnieku kooperatīvā sabiedrība "Straupe" atjaunojusi sadarbību ar gandrīz visiem līdzšinējiem sadarbības partneriem pēc daļējas darbības pārtraukšanas saistībā ar vairākiem uzņēmuma darbiniekiem konstatēto inficēšanos ar patogēno mikrofloras jeb patogēno E.Coli baktēriju, piektdien "Delfi TV" intervijā pauda kooperatīva valdes priekšsēdētājs Imants Balodis.

Tomēr viņš norādīja, ka sadarbība nav atjaunota ar ēdināšanas pakalpojumu sniedzēju SIA "Žaks-2".

Balodis aģentūrai LETA pastāstīja, ka sadarbības pārtraukšana bija "Žaks-2" iniciatīva, jo uzņēmums bažījās, ka "Straupes" produkcija varētu būt inficēta ar Šiga toksīnu producējošo E. coli infekciju.

"Straupes" valdes priekšsēdētājs intervijā arī minēja, ka pasūtījumu apmērs, kopš darbības atjaunošanas pilnā apmērā, ir pieaudzis un pēdējās dienās uzņēmums slēdz līgumus arī ar jauniem klientiem.

Balodis akcentēja, ka kopējās sekas daļējai darbības pārtraukšanai vēl prognozēt nav iespējams, bet šis gadījums pat varētu kooperatīvam būt bijusi laba reklāma, piebilstot, ka

uzņēmums ir atguvis klientu uzticību un ieguvis arī jaunus klientus.

Tomēr "Straupes" valdes priekšsēdētājs aģentūrai LETA minēja, ka uzņēmuma zaudējumi par nevajadzīgi iznīcinātajiem derīgajiem produktiem, kuriem bija apstiprināta drošība, varētu veidot vairākus desmitus tūkstošus eiro. Viņš atzīmēja, ka precīzi zaudējumi vēl nav apkopoti.

Foto: PKS Straupe publicitātes attēls

Foto: PKS Straupe publicitātes attēls

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas