Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

10 Auto mīti, kam beidzot jāpārstāj ticēt

10 Auto mīti, kam beidzot jāpārstāj ticēt, Photo by Erik Mclean on Unsplash

10 Auto mīti, kam beidzot jāpārstāj ticēt, Photo by Erik Mclean on Unsplash

Neraugoties uz to, ka mīti ir pieaugušo pasakas, daudzi joprojām tām svēti tic. Lūk, veseli desmit mīti, kas attiecas uz auto un kam joprojām tic daudzi autovadītāji, jo viņi balsta savu pieredzi senā vēsturē. Tomēr ir pienācis laiks pārskatīt šo pasaku sarakstu, kas patiesībā ir tikai mīti:

1. Automašīnas ar automātiskajām pārnesumkārbām ir mazāk ekonomiskas

Patiesībā tehnoloģijas auto ražošanā ir krietni attīstījušās kopš to pirmsākumiem un mūsdienās automātiskajām automašīnām ir vairāk pārnesumu nekā auto ar manuālo pārnesumkārbu. Tas palīdz līdzsvarot degvielas ekonomiju. Papildu pārnesumi var palīdzēt radīt lielāku jaudu ar zemākiem motora apgriezieniem, tādējādi ietaupot degvielas patēriņu.

2. Zirgspēki raksturo faktisko zirga ātrumu

Šis ir viens no smieklīgākajiem automašīnu mītiem, kam cilvēki tic. Zirgspēks ir transportlīdzekļa dzinēja spēja veikt darbu. Tas var raksturot automašīnas ātrumu, bet zirgspēki nenozīmē zirgu skaitu, kas nepieciešams jūsu automašīnas vilkšanai! Motora jaudu mēra ar dinamometra palīdzību. Tas aprēķina šo vērtību ar transportlīdzekļa griezes momentu un apgriezieniem minūtē. Vairāk zirgspēku - vairāk ātruma. Lielāks griezes moments ir lielāks spēks.

3. Lielākas automašīnas ir drošākas pasažieriem

Automašīnas ar lielāku sēdvietu skaitu ir lielākas, tomēr tas ne vienmēr nozīmē drošību. Pasažieru drošība ir atkarīga no materiāla kvalitātes, kas tiek izmantots auto ražošanā. Tas ir atkarīgs arī no automašīnā esošajām drošības funkcijām. Ja “lielu” automašīnu veido zemas kvalitātes materiāls, pasažieru drošība tiks apdraudēta. No otras puses, ja maza automašīna ir aprīkota ar drošības funkcijām, pasažieri retāk gūst traumas negadījuma laikā. Tādējādi automašīnas izmērs nav saistīts ar drošību.

4. Uzpildoties no rīta, var saņemt blīvāku degvielu ar lielāku naudas vērtību

Šis mīts ir balstīts uz šķidruma izplešanās un saraušanās principu temperatūras izmaiņu dēļ. Tas būtu bijis taisnība, ka dienā, kad temperatūra ir augstāka, jūs saņemat mazāk degvielas, ja vien degvielas uzglabāšanas tvertnes neatrastos pazemē. Viens no pazemes uzglabāšanas tvertņu iemesliem ir tāds, ka temperatūras dēļ degvielai vajadzētu būt ar minimālu izplešanas vai saraišanās iespēju. Tādējādi uzglabātā degviela ir pasargāta no šādām izmaiņām temperatūras ietekmē. Tu varat uzpildīt degvielu jebkurā dienas laikā, neuztraucoties par tās blīvumu.

5. Degvielas ekonomijai labāk ir ļaut automašīnai rūkt tukšgaitā nekā ieslēgt un noslāpēt dzinēju

Tas neattiecas uz mūsdienu automašīnām. Automašīnas vadīšana ilgu laiku tukšgaitā ir slikta automašīnām ar karburatoriem, kas sajauc degvielu un gaisu, lai darbinātu motoru. Pašreizējās paaudzes automašīnām nav jātērē papildu degviela aizdedzes uzturēšanai. Gluži pretēji, dzinēja izslēgšana palīdzēs ietaupīt degvielu.

6. Ja liešu augstākas klases degvielu, mans auto brauks labāk

Tas ir mīts, ka automašīnas darbojas labāk ar augstākās klases degvielu. Ja jūsu automašīnai nav nepieciešama šāda veida degviela, tā nedarbosies labāk. Lietotāja rokasgrāmatā izlasiet norādījumus, kas saistīti ar Tavai automašīnai vispiemērotāko degvielas veidu.

7. Kruīza kontroles laikā es varu pārbaudīt tālruni

Kruīza kontrole ir funkcija, kas ļauj vadītājam saglabāt nemainīgu ātrumu, bet tā neatceļ vadītāja funkcijas pie stūres. Vadītājam joprojām ir jākontrolē, kas notiek uz ceļa, lai nepieciešamības gadījumā varētu pārņemt automašīnas vadību.

8. Lietotas automašīnas tālākpārdošanas vērtība būs atkarīga no ražošanas gada

Automašīnas tālākpārdošanas vērtība nav atkarīga tikai no tās ražošanas gada, bet arī no tās pašreizējā tehniskā stāvokļa un apkopes grafika. Pieņemsim, ka jums ir jāizvēlas starp automašīnu, kas ražota 5 gadus atpakaļ, bet netiek pietiekami labi uzturēta, un automašīnu, kas ražota 7 gadus atpakaļ, bet ir ļoti labā stāvoklī – visticamāk, ka jūs izvēlētos to, kas ir labā tehniskajā stāvoklī.

9. Lietotas automašīnas ar lielu nobraukumu nav vērts pirkt

Atkal mīts bez loģiska izskaidrojuma. Ja automašīna ir veikusi garus braucienus, visticamāk, tā ir uzticama. Centieties nesaistīt lielāku nobraukumu ar nolietojumu. Ja automašīna tiek pienācīgi uzturēta un ir veikusi lielāku attālumu, iespējams, ka arī remontam nevajadzēs tērēt daudz naudas. Lietotas automašīnas ar lielu nobraukumu ir pirkšanas vērtas, ja tās ir labā stāvoklī.

10. Lietotai automašīnai būs nepieciešama bieža apkope

Ja, izdarot apzinātu izvēli, pērkat lietotu automašīnu, kas ir labā stāvoklī, tā var darboties bez traucējumiem ar minimāliem ieguldījumiem. Ja Tu neesi eksperts auto jomā, pērkot lietotu automašīnu, Tev jāņem vērā eksperta atzinums šajā jomā.

Izlasi arī:

10 Auto mīti, kam beidzot jāpārstāj ticēt, Photo by Erik Mclean on Unsplash

10 Auto mīti, kam beidzot jāpārstāj ticēt, Photo by Erik Mclean on Unsplash

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие советы

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas