Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Amatniek, vai tu jau esi pieteicies dalībai e-gadatirgū?

Publicitātes attēls (Foto: Muscari Linen)

Publicitātes attēls (Foto: Muscari Linen)

Ņemot vērā Covid-19 pandēmijas radītos ierobežojumus, šogad esam spiesti būt daudz inovatīvāki un svētkus atzīmēt un svinēt citādāk nekā tas ir ierasts. Viens no piemēram ir e-gadatirgus, ko organizē Latvijas Etnogrāfiskais brīvdabas muzejs. Portāls www.egadatirgus.lv darbojas kā e-katalogs, kurā pircēji no Latvijas un citām valstīm var aplūkot vietējo amatnieku un mājražotāju piedāvājumu un sazināties ar meistariem, lai iegādātos izvēlētās preces. Projekta atbalsta DPD Latvija, kas palīdz iegādātajiem darinājumiem ātri un droši nonākt pie pircējiem gan Latvijā, gan citviet Eiropā. Ja vēl neesi paspējis pieteikties, šeit informācija, kā to izdarīt.

Kā pieteikties dalībai e-gadatirgū?

E-gadatirgum aicināti pietiekties tie interesenti, kas iepriekš ir piedalījušies kādā no Brīvdabas muzeja organizētajiem pasākumiem un izgājuši komisijas pārbaudi, tai skaitā tradicionālā amata meistari. Pieteikumi dalībai www.egadatirgus.lv tiks gaidīti līdz šī gada 30. novembrim, rakstot e-pastu uz egadatirgus@ka.lv.

Kurš drīkst pieteikties?

Atšķirībā no pirmā uzsaukuma, kad e-gadatirgum tika aicināti pievienoties tradicionālā Gadatirgus dalībnieki, tagad tiek gaidīti pieteikumi arī no amatniekiem, kas strādā ar visdažādākajām metodēm un materiāliem, savos darinājumos apvienojot amata prasmes, tehnoloģiju attīstības un mūsdienu dizaina elementus.

Līdzšinējā gadatirgus dalībnieku virtuālos stendus, kopš portāla atklāšanas augustā, apmeklējuši jau vairāk nekā 30 tūkstoši cilvēku. Interesi par egadatirgus.lv jo īpaši izrādījuši tautieši ārzemēs – ASV, Lielbritānijā, Vācijā, Īrijā, Austrālijā, Kanādā un citur. Visbiežāk tie ir cilvēki vecumā no 25-34 (27 %) un 55-64 gadiem (22 %), ar mūsdienu amatnieku pieaicināšanu e-gadatirgus rīkotāji cer uzrunāt arī jauniešus vecumā līdz 24 gadiem.

Šeit arī citi raksti, kas varētu noderēt Tavā biznesā:

Publicitātes attēls (Foto: Muscari Linen)

Publicitātes attēls (Foto: Muscari Linen)

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas