Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kā ātri un bez liela ieguldījuma atrast jaunus klientus internetā?

Ja esi uzņēmējs un meklē efektīvus veidus, kā piesaistīt klientus un veicināt pārdošanas apgrozījumu, ir īstais brīdis apsvērt to neizmantoto potenciālu, ko šobrīd piedāvā Google Adwords un Facebook Ads reklāma . Mūsdienu digitālais mārketings dod iespēju aizstāt virkni dārgu un laikietilpīgu instrumentu, kas iepriekš tika izpildīti ar cilvēka prāta resursu, tagad par to rūpējas Mākslīgais intelekts, kas ātri, efektīvi un ar ievērojami mazākiem ieguldījumiem palīdz nonākt pie definētās mērķa auditorijas īstajā vietā un laikā.

Kas ir mākslīgais intelekts?

Jebkurš uzņēmums šobrīd var izmantot Mākslīgo Intelektu reklāmā, lai paaugstinātu ienākumus un samazinātu izmaksas. Nav jābūt ekspertam, lai saprastu mākslīgā intelekta pamatu. Mākslīgais intelekts ir simulēta cilvēka inteliģences programatūra. Tās mērķis ir panākt, lai tādas mehāniskas sistēmas kā datori spētu paši ar saviem spēkiem risināt dažādas problēmas rekorda ātrumos.

Mašīnu mācīšanās – katra nākamā kampaņa arvien precīzāka.

Digitālajā reklāmā lielu lomu spēlē t.s. mašīnu mācīšanās, kas ir mākslīgā intelekta sastāvdaļa.

Mašīnu mācīšanās nozīmē, ka palaistā sistēma (kampaņas formā) visu laiku mācās, jo iegūst nepārtrauktu informāciju no milzīga datu apjoma, kas ietver konkrētas mērķa auditorijas raksturojumu, kas izvēlas vai neizvēlas konkrētus produktus. Katrā nākamajā reizē programma spēj arvien precīzāk pietuvoties tam potenciālajam klientam, kam jūsu produkti vai pakalpojumi ir interesanti. Šī sistēma spēj apstrādāt ļoti lielu datu apjomu salīdzinoši īsā periodā, pielāgoties reāllaikā un paredzēt turpmākās darbības. Sistēma pati mācās un izvērtē vērtīgos datus, kuri tiek aptverti atsevišķās datu kopās, lai vienu no otra varētu atsķirt un fokusēties uz tām, kuras nes vislielāko rezultātu. Ar laiku tā paliek gudrāka, līdz pati spēj veikt darbības, kuras agrāk varēja veikt tikai cilvēka prāts. Šī sistēma ļauj cilvēkam lieki netērēt mārketinga aktivitātēm atvēlēto budžetu un efektīvi to izmantot, lai iegūtu nepieciešamo atdevi no reklāmas pakalpojumiem.

Stratēģiskās mārketinga aģentūras mCloud, kurai rūpes par savu digitālo mārketingu uzticējusi virkne Latvijā atpazīstamu un cienījamu zīmolu, vadītājs Modris Šķels norāda, ka pozitīvākais aspekts, ko piedāvā Mākslīgā intelekta pieejamība ir fakts, ka cilvēkam vairs nav jātērē tik daudz sava laika, lai ļoti strukturizēti vaidotu kampaņas un katru signālu analizētu atsevišķi. Algoritms precīzi atradīs vispiemērotāko auditoriju un koncentrēsies uz to. Ļoti iespējams arī, ka tas atradīs auditoriju, par kuru Jums nebija ne jausmas. Kā piemēru varam skatīties Google Ads un Facebook Ads reklāmas, kurās profesionāļi iesaka nevis katru elementu atdalīt atsevisķi ad grupās vai ad setos, bet izmantot tikai pāris adgrupas un adsetus, lai mašīnu mācīšanās strādātu visefektīvāk. Cilvēkam ir jāievada tikai noteiktas robežas un jāuzstāda mērķis, jo tālāko datu analīzi veic sistēma. Tā apstrādā budžetu, mērķa auditorijas uzstādījumus un iegūtos rezultātus no tūkstošiem dažādu signālu. Mācīšanās process var ilgt no 2 nedēļām līdz pat vairākiem mēnešiem, atkarībā no iegūto datu kvalitātes un kvantitātes. Visi iegūtie dati un datu izmaiņas sniedz labākus Facebook Ads reklāmas vai Google reklāmas rezultātus. Šajās platformās svarīgs ir sākumā definētais mērķis, kuru ņems vērā arī mašīnu mācīšanās. Lielākoties tie ir šādi:

  • Zīmola atpazīstamība,
  • Mājaslapas apmeklētāju skaita pieaugums,
  • Jauni klienti,
  • Pārdošana.

Vai cilvēks vēl ir nepieciešams?

Efektīva mākslīgā intelekta izmantošana Google Adwords un Facebook Ads reklāma ir mCloud uzņēmuma ikdiena, apkalpojot savus klientus, tāpēc M. Šķels uzsver, ka svarīga ir arī zinoša profesionāļa uzraudzība, jo jāsaprot, ka mākslīgā intelekta izmantošana nenozīmē to, ka kampaņas ir pilnībā automatizētas. Tur noteikti jābūt klāt cilvēkam, kurš to pieskata, lai mašīnu mācīšanās notiktu, kā paredzēts. Visi nepieciešamie uzstādījumi ir jāveic cilvēkam. Kampaņai var pietrūkt datu, lai tā strādātu visefektīvākajā veidā, līdz ar to, pielāgojoties ieteikumiem, var uzzināt par pavisam jaunām auditorijām, atslēgas vārdiem un reģioniem, kuri Jūsu biznesam var būt ļoti nozīmīgi.

RedBalloon pieredze mākslīgā intelekta izmantošanā

Uzņēmēja Naomi Simsone, kurai Austrālijā pieder uzņēmums RedBalloon, pārdod dāvanas un piedzīvojumus internetā. Viņa agrāk tērēja $45,000 mēnesī reklāmas aģentūrām, kas rūpējās par digitālo mārketingu. Vienas konversijas izmaksas bija $50, kas nebija ļoti rentabli. Izmisums lika viņai izmēģināt visas zināmās iespējas un tika atklāts Mākslīgā Intelekta rīks, kurš analizē reklāmas kampaņas un tālāk menedžē testēšanu un budžetu. Šīs rīks veica darbības, kuras cilvēks nevarēja. Vienas dienas laikā tika iztestēti vairāk nekā 6 tūkstoši dažādu tekstu variāciju, kas tika saglabāts mācīšanās procesā. Laikam ejot, šis rīks bija tik efektīvs mācīšanās procesā un optimizācijā, lai uzlabotu reklāmas darbību, ka atgrieztās investīcijas no reklāmas sasniedza 1,100% procentus. Arī mārketinga izmaksas samazinājās par 25%, pateicoties efektivitātes uzlabošanai. Naomi atklāja arī vairākas auditorijas, par kurām viņai iepriekš nebija ne jausmas.

Šajā piemērā Mākslīgais Intelekts veica šādas darbības:

  1. Analizējot pieejamos datus un attiecīgi rīkojoties, palielināja ieņēmumus.
  2. Samazināja izmaksas, rīkojoties daudz ātrāk un automātiski.
  3. Palielināja konkurences priekšrocības ar milzīgu ieskatu auditorijā un lielu ātrumu.

Mākslīgā Intelekta darbība pasaulē vēl tikai attīstās, taču šobrīd tā ir tādā līmenī, lai to varētu efektīvi izmantot reklāmas optimizācijā.

Jaunu klientu piesaiste, mCloud Digitālā reklāmas aģentūra

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas