Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Kā cīnīties ar izdegšanu un vainas sajūtu - kouča padomi māmiņām

Rita Sprindžuka, 1188 Play ekrānšāviņš

Rita Sprindžuka, 1188 Play ekrānšāviņš

Cenšoties it visu izdarīt visaugstākajā līmenī un pašas spēkiem, nespējot palūgt palīdzību, mūsdienu jaunās māmiņas mēdz iekļūt tādā kā apburtajā lokā, kad nespēj sasniegt savu superaugsto latiņu, dusmojies par to uz sevi un bērniem, kas galu galā noved pie izdegšanas un vainas sajūtas – neesmu gana laba mamma.

Integrālais koučs Rita Sprindžuka, kura pati ir piedzīvojusi līdzīgas situācijas ar pirmajiem diviem bērniem, STV Pirmā! raidījumā “Māmiņu klubs” iesaka sievietēm ne tikai iemācīties pateikt nē, bet arī rekomendē trīs būtiskus soļus, kas palīdzēs saprast sevi un mazinās vainas sajutu.

“Pirmais solis, bez kā mēs vispār koučingā nesākam strādāt ir – rakstīt dienasgrāmatu. Pierakstīt ne tikai dienas notikumus, bet arī savas sajūtas. Tas ir neticami noderīgi. Otrs būtu – parūpēties par savu fizisko veselību, noteikti iziet ārā, saelpoties svaigu gaisu. Te viss ir vienkārši – mūsu smadzenes saņem skābekli, un parādās enerģija, uzlabojas garastāvoklis. Un trešā lieta – laika menedžments. Laika trūkums parasti ir kritiskais punkts, par ko daudzi sūdzas. Bet es vienmēr iesaku veikt laika auditu – piefiksēt, cik daudz minūšu un stundu ik dienu pazūd “nekur” – sociālajos tīklos, skatoties muļķīgus seriālus, un tamlīdzīgi. Pēc tam parasti izrādās, ka laika patiesībā pietiek daudz kam. “

Skatieties arī:

Kā atšķirt nogurumu no pēcdzemdību depresijas ?

Kas ir perfekcionisms un kad tas kļūst par draudu ?

Laura Grēviņa - pārspīlēju ar centieniem būt perfekta mamma

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...