Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Septiņas pasaules zvaigznes, kuru dzērieni jānogaršo!

Pixabay.com

Pixabay.com

Drū Berimoras vīni, Farela Viljamsa liķieris sievietēm, Lil John alkoholiskais enerģijas dzēriens – slavenību, kurām pieder vai ir piederējis savs alkoholisko dzērienu zīmols, patiesībā netrūkst. Taču ne viss, kam savu vārdu piekarinājusi kāda rokzvaigzne vai Holivudas aktieris, ir pirkšanas vērts. Aplūkojam septiņus slavenībām piederošus dzērienu zīmolus, kuru produkciju – kā tīrā veidā, tā kokteiļos – tik tiešām ir vērts nogaršot!

Konora Makgregora īru viskijs – “Proper Twelve”

Skandalozais īru izcelsmes MMA cīkstonis un bokseris Konors Entonijs Makgregors pasaules slavu galvenokārt iemantojis, pateicoties bravūrai un spējai oktagonā atbildēt par paša pateikto. “Uz sitiena” gan ir grūti pateikt, kā Makgregoram ir bijis vairāk – cīņu vai skandālu par ālēšanos publiskās vietās –, taču cīkstoņa ideja startēt dzērienu pasaulē ar kārtīgu īru viskiju šķiet loģiska.

To Makgregors paveicis ar viskiju “Proper Twelve”, kas veikalu plauktos parādījās 2018. gada septembrī un nu ir pieejams arī starptautiski, tostarp, Spirits & Wines veikalos.

Raiena Reinoldsa džins – “Aviation Gin”

Ja kāds jautātu, ar kādu dzērienu sevi labprātāk asociē labsirdīgi asprātīgais kanādiešu aktieris Raiens Reinolds, šķiet, būtu grūti acumirklī nākt klajā ar racionāli pamatotu atbildi, taču, uzzinot, ka Renolds ir izvēlējies savu vārdu saistīt ar džinu, tas, nez kādēļ, šķiet visnotaļ loģiski.

Kopš 2018. gada februāra Raiens Reinolds ir “iepircies” Portlendā (Oregonas štats, ASV) ražotā “Aviation American Gin” akcijās (zināms arī kā “Aviation Gin”), piebilstot, ka viņš negrasās aprobežoties vien ar sava vārda piekarināšanu zīmolam – Reinoldsam esot vīzija gan par šī zīmola identitāti, gan biznesa plānu un viņš paziņojis, ka grasās “atrotīt piedurknes”, lai turpmāk daudz veiksmīgāk virzītu šo džina zīmolu tirgū.

Merilina Mensona absints – “Mansinthe”

Merilins Mensons, kā gotu subkultūras, septiņdesmito gadu roka un industriālās mūzikas iedvesmots rokmūziķis, pasaules slavu iemantoja gadsimtu mijā, pateicoties albumiem “Mechanical Animals” (1998) un “Holy Wood” (2000). Viņa dzērienu izvēle? Absints. Tas pats dzēriens, kurš, kā mēļo, dzinis uz priekšu savulaik nesaprastā 19. gadsimta gleznotāja Vinsenta Van Goga radošo garu.

Džastina Timberleika tekila – “Sauza 901”

Džastins Timberleiks ir iemantojis pasaules atzinību kā spožākā no 1995. gadā dibinātās ASV puišu grupas “NSYNC” zvaigznēm.

Iespējams, viena no savādākajām mākslinieka avantūrām bija mēģinājums laist klajā savu tekilas zīmolu 2014. gadā. To paveikt Timberleikam palīdzēja meksikāņu ražotājs “Sauza”, radot “Sauza 901” (901 ir reģionālais kods mūziķa dzimtajā pilsētā Memfisā, Tenesī štatā, ASV).

Lai arī faktiski pirmo reizi savu tekilas zīmolu Timberleiks gan mēģināja radīt jau 2009. gadā, arī dzērienu biznesā talantiem bagātais mākslinieks, šķiet, ir trāpījis tieši desmitniekā – “Sauza 901” ir guvis plašu atzinību šī dzēriena cienītāju vidū.

Džordža Klūnija Tekila – “Casamigos”

Ar savu tekilu alkoholisko dzērienu tirgū reiz iesoļoja arī kādreizējais pasaules iekārojamākais vecpuisis, talantīgais aktieris Džordžs Klūnijs.

Lai arī sevis pārstāvēto zīmolu – “Casamigos” – kinozvaigzne pārdeva angļu alkoholisko dzērienu milzim “Diageo” 2017. gadā (runā, ka par 1 miljardu ASV dolāru), kopš tā radīšanas, Klūnija tekila ātri vien izpelnījās lielu popularitāti.

Deivida Bekhema skotu viskijs – “Haig Club”

Angļu futbola leģenda Deivids Bekhems skotu viskijam pievērsās 2014. gadā, aptuveni gadu pēc savas profesionālās karjeras noslēgšanas.

Stājoties partnerattiecībās ar pasaules lielākā alkohola ražotāja “Diageo” paspārnē esošo skotu viskija zīmolu “Haig”, “Manchester United” bijušais labais, malējais pussargs Bekhems laida klajā unikālā pudelē sapildīto un savdabīgi iepakoto “Haig Club”.

Metjū Makonahija burbons – “Wild Turkey Longbranch”

Amerikāņu filmu aktieris Metjū Makonahijs ieceri izmēģināt savu roku alkoholisko dzērienu nozarē realizēja 2016. gadā, kad mediju uzmanību sev pievērsa ASV burbona ražotājs “Wild Turkey”, paziņojot, ka Holivudas zvaigzne nu ir kļuvis par zīmola radošo direktoru.

Makonahijs un “Wild Turkey” galvenais destilētājs Edijs Rasels kopā radīja “Wild Turkey Longbranch” – Teksasas un Kentuki “garšu” apvienojumu, kā “Facebook” tiešraidē, atklājot dzērienu, pauda Makonahijs.

Autors: SPIRITS&WINE

Pixabay.com

Pixabay.com

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas