Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Jaunjelgavā uzņēmums teju nedēļu nav spējis nodrošināt siltumapgādi

Jaunjelgavas domes ēka. Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Jaunjelgavas domes ēka. Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Jaunjelgavā uzņēmums SIA "EkoSil" virknei tā apkalpoto namu siltumapgādi nav spējis nodrošināt siltumapgādi teju nedēļu, bet pašlaik tā atjaunota, informēja pašvaldībā.

Kā pastāstīja pašvaldībā, pirmdien notikusi sanāksme, kurā uzņēmuma pārstāvji uzklausījuši iedzīvotāju pārmetumus un atbildējuši uz jautājumiem. Uzņēmums par apkures katla darba pārtraukuma cēloni nosaucis elektrības apgādes traucējumus.

Savukārt pašvaldībā uzskata, ka uzņēmumam bija jānodrošina pakalpojuma nepārtrauktība un stāvas apgādes traucējumi nav attaisnojums. Vairākas dienas, no 10.janvāra līdz 14.janvārim, pašvaldībai nācies nodrošināt siltuma apgādi, kas radījis visai ievērojamus neplānotus izdevumus, aģentūrai LETA sacīja pašvaldības pārstāve Evija Vectirāne. Tomēr precīza summa vēl neesot aprēķināta, tāpat arī par turpmāko pašvaldības rīcību šai situācijā vēl tiks lemts.

Kā ziņots, privātā uzņēmēja "EkoSil" katlu mājā, kura piegādā siltumenerģiju daudzdzīvokļu mājām Liepu un Mednieku ielās un pašvaldības ēkām - skolai, bērnudārzam, ārstu praksēm un birojiem iznomātām telpām Smilšu un Uzvaras ielās, sabojājās apkures katls, tādēļ "EkoSil" ir pārtrauca nodrošināt siltumapgādi.

Pašvaldība izmantojusi savus rezerves resursus, tas ir, katlu māju, kura bija paredzēta skolas un pirmsskolas ēku apkurei, uz laiku nodrošinot ēkās nepieciešamo temperatūru.

Jaunjelgavas domes ēka. Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Jaunjelgavas domes ēka. Foto: Gatis Dieziņš/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas