Slikti. Ļoti slikti. Rezervējām divvietīgu numuriņu pa telefonu. Vīrietis (vārdā Ivars), kas atbildēja uz telefona zvanu, neatradās uz vietas un neizklausījās pārliecināts, ka šonakt viesnīcā atradīsies vieta priekš mums. Tāpēc pārjautāju vai man pārzvanīt, kad viņš zinās skaidrāk. Teica, ka uz nākamo nakti (ne šonakt) noteikti būs numuriņš kādu mēs vēlamies. Tāpēc priecīga pārkalkulēju brīvdienu plānus un vienojāmies. Ierodoties sestdienas vakarā ap deviņiem šajā viesu namā, mūs sagaidīja vīrietis (ar kuru iepriekš runāju pa telefonu), pārsteigts, jo visi viesi esot jau ieradušies. Pēc tam, kad atgādināju, ka runājām vakar pa telefonu - mani tomēr atcerējās, bet nebija piefiksējis manu vārdu un dienu, kad ieradīsimies. Varbūt mums ir rezerves varianti? (Jā, mēs braucām pāri gandrīz visai Latvijai, rezervējot divus viesu namus - gadījumā, ja kāds Rambulēs mūs uzmet). Tālāk izskanēja iespēja mūs izmitināt rezerves divvietīgā numuriņā, bet tur esot izžauta veļa un to tad nebūtu, kur likt. Pēc tam, kad mitrās veļas dēļ atmeta ideju par to rezerves numuriņu, ieteica doties uz tuvējiem hosteļiem un moteļiem. Šai sarunai neredzējām jēgu, jo saimnieks nebija ieinteresēts problēmu risināt, bet ātrāk un vieglāk no mums atbrīvoties. Tomēr šķiet, ka šādā biznesā esošiem cilvēkiem, būtu jācenšas klients noturēt, jo tagad, iespēja, ka tur kādreiz atgriezīšos, ir pazudusi pavisam.
0Vērtējumu skaits
0Vidējais vērtējums
?Tavs vērtējums
Pirms 10 gadiem